رئیس ستاد اقامه نماز استان خبر داد:

اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: نماز ظهر عاشورا به شکل محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در صحن مسجد جامع زنجان اقامه می‌شود.

اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان

حجت‌الاسلام علی یوسفی اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا تجلی بندگی امام حسین (ع) و یارانش است که در شرایط جنگ و زیر تیرباران دشمن نیز از فرمانبرداری معبود دست نکشیدند.

وی در مورد برگزاری مراسم نمادین نماز ظهر عاشورا، عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، نماز ظهر عاشورا به شکل محدود با حضور عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد؛ چراکه سلامت مردم در کنار اقامه عزا و ادای فرایض دینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسئول یادآور شد: این مراسم برخلاف سنوات گذشته که در میدان انقلاب و با حضور باشکوه جمعیت برگزار می‌شد، امسال برای تسهیل در نظم‌دهی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صحن مسجد جامع زنجان و سرریز جمعیت در پیاده‌راه سبزه‌میدان به امامت آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقامه می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تصریح کرد: از همه نمازگزاران تقاضا داریم برای شرکت در نماز ظهر عاشورا رعایت فاصله‌گذاری در صفوف نماز، استفاده از ماسک، مهر شخصی و سجاده، اهتمام لازم را داشته باشند و از تجمع قبل و بعد از نماز ظهر عاشورا اجتناب کنند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها