رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست:

سگ‌های بلاصاحب خرم‌ دره صاحب‌ خانه شدند

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خرم‌دره، از استقرار پناهگاه امید برای سگ‌های بلاصاحب در این شهرستان خبر داد.

سگ‌های بلاصاحب خرم‌ دره صاحب‌ خانه شدند

توکل سلیمانی اظهار کرد: در راستای مصوبات کارگروه کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب، عده‌ای از دوست‌داران حیوانات به پیشنهاد اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان خرم‌دره اقدام به تشکیل پناه‌گاه نگه‌داری این گونه از سگ‌ها به نام امید حیوانات کردند.

وی با بیان اینکه کادر این پناهگاه شامل چند پرستار ویژه حیوانات، دو نفر دامپزشک، ۳ نفر تامین دارو و تغذیه، دو نفر خدمات و ۴ نفر هیئت مدیره و مدیرعامل است، ادامه داد: این پناهگاه در جوار کشت و صنعت دشت خرم‌دره و در بالادست ایستگاه راه‌آهن قرار دارد.

این مسئول با یادآوری اینکه در تشکیلات این پناهگاه، اتاق تزریق، اتاق انتظار، اتاق جراحی و محوطه تغذیه توله‌ها وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به تردد سگ‌های بلاصاحب و تردد آن‌ها در سطح شهر، استقرار این واحد جزو ضروریات شهرستان به شمار می‌رفت.

سلیمانی با اشاره به اهداف و ماموریت پناهگاه امید، تصریح کرد: این پناهگاه در راستای زنده‌گیری، عقیم‌سازی، تغذیه، درمان و واگذاری این سگ‌ها به افراد واجد شرایط فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سگ‌ها حیوانات باوفایی هستند که همواره مورد توجه جوامع بشری قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مرکز نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب برای اولین‌بار است که در منطقه مستقر می‌شود.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ن.ت
    0

    خدا خیرتان بدهد.

  • فاطمه ناصری
    0

    واقعا ممنون کاش در اکثر شهرها پناهگاه حیوانات درست کنن دستتون درد نکنه مخلوقات خداوند هم حق حیات دارن

  • یلسرفاضلی
    0

    برای مردم بی خانمان و محرومین که عرضه خونه ساختن ندارید حداقل برای سگها بسازید ،،،،،

  • زیدی
    0

    خوش به حال سگ هایی که خانه دار شدن و تاسف به حال جوانان مجردی که از بی مسکنی و بی سامانی پژمرده شده ولقب نسل سوخته گرفتند .

    نظرات شما -
    • شبنم
      0

      جناب زيدي تا مغز فندقي داريم همينه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها