افزایش تعداد حوزه‌ های امتحانی کنکور سراسری در طارم

مدیر آموزش‌ وپرورش طارم گفت: با توجه به شیوع کرونا تعداد حوزه‌ های امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان افزایش یافته است.

افزایش تعداد حوزه‌ های امتحانی کنکور سراسری در طارم

نقی صفری با اشاره به در پیش رو بودن کنکور سراسری، اظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری‌های انجام شده، امسال کنکور در زمان مقرر برگزار می‌شود. به همین خاطر با شیوع ویروس کرونا باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به جد رعایت شود، زیرا سلامت دانش‌آموزان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در کنکور سراسری امسال در مجموع ۸۲۸ نفر داوطلب در پنج گروه آزمایشی در طارم به رقابت خواهند پرداخت، ادامه داد: از این تعداد ۷۶ نفر در گروه هنر، ۳۳۲ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۲۳ نفر در گروه علوم ریاضی و فنی، ۳۱۴ داوطلب در گروه علوم تجربی و ۸۳ نفر در زبان‌های خارجه طی سه روز به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس آموزش‌ وپرورش طارم در ادامه، برگزاری این آزمون بزرگ را با شرایط کنونی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط دانست و بیان کرد: در بحث ضدعفونی حوزه‌ها، تامین امنیت حوزه‌ها و آمد و شد داوطلبان از روستاهای همجوار به مرکز شهر، سلامت بهداشتی، تجمعات اطراف حوزه‌ها، تمهیدات لازم برای قطع نشدن آب، برق، تلفن و ... نیازمند همراهی مسئولان دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

صفری با تاکید بر اینکه همه سعی و تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا آزمون سراسری امسال که سرنوشت داوطلبان شهرستان طارم در آن رقم‌خواهد خورد، به بهترین نحو برگزار شود، گفت: اطمینان می‌دهیم که خانواده‌ها برای سلامت فرزندان‌شان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

این مسئول با توضیح این مطلب که کنکور سراسری امسال در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه با یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۵۲ داوطلب برگزار می‌شود، اضافه کرد: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از ۶ تیر ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها