وضعیت انبار کالاهای اساسی در زنجان چگونه است؟

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر به لحاظ موجودی کالاهای اساسی، بازار در ثبات است.

وضعیت انبار کالاهای اساسی در زنجان چگونه است؟

ناصر فغفوری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ثبات وضعیت اقلام اساسی در بازار هستیم و هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین قند، شکر، روغن و برنج وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت تامین و توزیع برنج در استان، افزود: برنج هندی به میزان ۱۰۰۰ تن تامین و در حال توزیع است؛ به طوری که هم‌اکنون برنج به میزان مورد نیاز هر خانوار در فروشگاه‌های بزرگ موجود است.

این مسئول ادامه داد: برنج تایلندی نیز به میزان ۶ تن به قیمت ۱۱ هزار تومان تامین و در بین اقشار کم‌درآمد و جامعه هدف توزیع شد. همچنین ۲۳۴۰ تن شکر تاکنون در استان توزیع شده است. علاوه بر این ۴۰ تن گوشت منجمد تامین و توزیع شده که درخواست شده حداقل ۲۰۰ تن دیگر نیز به استان تخصیص یابد.

فغفوری، از تولید قند بیش از ۳ برابر نیاز استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۳۰۰۰ تن قند از طریق اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشگاه‌های بزرگ عرضه شده است و خوشبختانه در استان شاهد فعالیت بالای کارخانه‌های قندریزی هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، در رابطه با وضعیت روغن در بازار، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰۰ تن روغن از طریق شرکت‌های پخش، اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشگاه‌های بزرگ به بازار تزریق شده که ۲۸۸ تن از این میزان از شرکت روغن‌نباتی جهان تامین شده است.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد بازاری با ثبات بیشتر در استان هستیم، خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش و پیگیری کنند. سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی بوده و افراد می‌توانند شکایات خود را از طریق سایت http://۱۲۴.ir نیز به بازرسان سازمان گزارش دهند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها