معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان:

تامین مواد اولیه صنعت نساجی اولویت سازمان صمت استان زنجان است

معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه زنجیره تولید در صنعت نساجی در استان زنجان تکمیل شده است گفت: تامین مواد اولیه صنعت نساجی اولویت سازمان صمت استان زنجان است.

تامین مواد اولیه صنعت نساجی اولویت سازمان صمت استان زنجان است

علی کلانتری عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد صنعت نساجی در استان اظهار داشت: حدود 80 واحد صنعتی در استان در زمینه تولید انواع محصولات نساجی فعالیت می‌کنند. در واقع استان زنجان یکی از قطب‌های صنعت نساجی در کشور است.

وی با بیان اینکه زنجیره تولید محصولات نساجی از نخ تا پارچه در استان تکمیل است، افزود: همچنین با اجرای طرح‌های در دست اجرا که یکی از آن‌ها در روزهای آتی افتتاح خواهد شد توسعه خوبی در استان انجام می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: دو طرح بزرگی که در دست اجرا است اگر تکمیل شوند در زمینه تولید صنعتی پوشاک نیز فعالیت خواهیم کرد که در آن صورت زنجیره به طور کامل تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به رصد کامل مشکلات این واحدها توسط سازمان صمت، عنوان کرد: منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش این واحدها را پیگیری کرده‌ایم و همچنین تامین مستمر و پایدار مواد اولیه، خصوصا مواد اولیه وارداتی از اقدامات ما است.

کلانتری خاطرنشان کرد: همه این اقدامات انجام شد تا واحدهای مد نظر به شکل مستمر، مداوم و با کیفیت تولیدات خود را انجام دهند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها