۲۵۰ سری جهیزیه به زودی بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان گفت: ۲۵۰ سری جهیزیه به زودی بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود.

۲۵۰ سری جهیزیه به زودی بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

فرشاد پیری مسئول بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در دفتر استانی حضور یافت و آخرین اقدامات محرومیت‌زدایی در استان را تشریح کرد.

پیری در ابتدا با تقدیر از بابت انعکاس خدمات نظام و همین طور بسیج و سپاه گفت: گزارش‌ها و تحلیل‌ها همواره کامل و خواندنی بوده و انصافا همیشه صادقانه خدمات بسیج و سپاه را منعکس کرده است.

این مسئول در ادامه به تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند زنجانی اشاره کرد و گفت: قبل از ماه محرم 110 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع شد. خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ شده است تا پایان سال 250 سری جهیزیه دیگر برای نوعروسان نیازمند زنجان توزیع شود؛ البته این توزیع با استفاده از بانک اطلاعاتی بسیج توزیع می‌شود.

وی در راستای اقدامات انجام شده برای کمک‌رسانی به دانش‌آموزان محروم از فضای مجازی در روستاهای استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام مدارس تعطیل و بهره‌مندی از اینترنت و فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین اصل برای آموزش دانش‌آموزان مطرح شد اما عدم دسترسی به برنامه شاد، نبود اینترنت و گوشی هوشمند در مناطق محروم روستایی مانعی در مسیر ادامه تحصیل دانش‌آموزان شد.

توزیع 1500 بسته کمک آموزشی

وی افزود: در راستای کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم و فاقد اینترنت استان، حدود یک‌ هزار‌ و 500 بسته آموزشی و کتاب‌کار ویژه مقطع ابتدایی تهیه و توزیع شد، این در حالی است که در مقطع اول ابتدایی تمام کتاب‌های کار تهیه و توزیع گشت، اما در مقاطع دوم تا ششم برخی از کتاب کار‌ها در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گرفت.

۲۵۰ سری جهیزیه به زودی بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها