مه‌گرفتگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی زنجان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از مه‌گرفتگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی خبر داد.

مه‌گرفتگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی زنجان

محمد محمدی در مورد وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: ساعات ابتدایی صبح شاهد بارندگی پراکنده در جاده‌ها بودیم و هم‌اکنون بارش‌ها قطع شده اما طبق پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش وجود دارد و لازم رانندگان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی از وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در محورهای نیک‌پی - ماه‌نشان و سلطانیه - خدابنده خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در این محورها باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند. همچنین در محورهای زنجان - طارم، تهم - چورزق و زنجان - دندی نیز مه موضعی مشاهده می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری به دلیل احتمال بارش و لغزندگی مسیرها خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر از طریق تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

وی تعداد ترددهای ورودی به استان در روز ۱۴ آذرماه را ۲۴ هزار و ۴۶ دستگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱ هزار و ۱۲۵ تردد نیز از خروجی‌های استان به ثبت رسیده و لازم است برای جلوگیری از شیوع کرونا مردم از سفر در این شرایط پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها