بخش کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش کشاورزی در استان زنجان بایدتقویت شود، چرا که برای استان سود آوری خوبی دارد.

بخش کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود

مرتضی خاتمی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: باید با نگاه ویژه در بخش اجرایی و تدوینی همکاری خوبی را آغاز کنیم و با یک نگاه تفاهم آمیز تر به تمام بخش‌ها نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه ارتباطی که می‌تواند مکمل هم باشد و جای آن خالی است باید تقویت شود، اظهار کرد: در نظام دیوان سالاری کشور این رسوبات جا خشک کرده و باید همکاری کنیم تا بهره وری در تمام بخش‌های مختلف استان ارتقاء پیدا کند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش صنعت و معدن استان بسیار مهم است و گام‌های خوبی در این بخش برداشته شده ولی برای افزایش بهره وری جای کار زیاد است.

خاتمی تاکید کرد: مهمترین سایت‌های معدنی کشور در سطح کشور در استان زنجان دارد ولی بهره وری در این بخش کم بوده و اتلاف منابع زیاد است.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال همه باید دست به دست هم داده و برنامه ریزی کارشناسی شده داشته باشند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در تمام بخش‌ها دارد و باید از این فرصت برای تحقق شعار سال استفاده شود.

خاتمی گفت: مسئله اصلی در استان زنجان بخش کشاورزی است چرا که این بخش آورده و سود زیادی برای استان داشته و دارد ولی بنا به فراخوری که این بخش دارد مشکلات هم زیاد است.

وی ابراز داشت: در خصوص قیمت گندم در مجلس دهم تلاش‌های فراوانی صورت گرفت، بنابراین بخش تولیدی کشاورزی بایدتقویت شود، چرا که برای استان سود آوری خوبی دارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها