بازگشت به کار ۱۲۰ کارگر با حمایت دستگاه قضایی زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان از بازگشت به کار ۱۲۰ کارگر با آغاز به کار دو واحد تولیدی در خرم‌دره خبر داد.

بازگشت به کار ۱۲۰ کارگر با حمایت دستگاه قضایی زنجان

حجت‌الاسلام اسماعیلی صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی بازدیدهای مستمر از شهرستان‎های مختلف به منظور احصای مشکلات انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با هم‌افزایی و تعامل بسیاری از مشکلات مردم قابلیت حل کردن دارد، تصریح کرد: از همین رو با توجه به هماهنگی که بین ائمه جمعه در شهرستان‌ها ایجاد شده است، این مشکلات را به مسؤولین انتقال می‌دهند و دستگاه قضایی آماده شنیدن این مشکلات و پیگیری آنهاست و همه تلاش خود را برای رفع این مسائل و مشکلات به کار می‌بندد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکل دو واحد تولیدی در شهرستان خرم‌دره بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌ها در شهرستان‌ها بازدید از شرکت‌ها و کارخانجات در راستای بررسی مشکلات است، از همین رو دو واحد تولیدی سال گذشته به لحاظ وجود برخی مشکلات کاملا تعطیل شده بودند که با پیگیری‌های انجام شده دستگاه قضایی استان از مسؤولین اجرایی و حمایت از تولید مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

صادقی نیارکی گفت: در همین راستا در مجموع 120 کارگر در این دو واحد مشغول به کار شدند و ما در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه به ویژه در دوره تحول و حمایت از تولید و اشتغال مصمم هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: همه مسؤولین دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی وظیفه دارند برای تحقق مطالبات مردمی و رهبر معظم انقلاب از تولید داخلی حمایت و پای کار باشند، چرا که خروجی این اقدامات ایجاد اشتغال و توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها