برخورد 2 تریلی در محور زنجان ـ قزوین با یکدیگر

برخورد 2 تریلی در محور زنجان ـ قزوین با یکدیگر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌دره از برخورد 2 تریلی با یکدیگر به دلیل خواب‌آلودگی راننده و کاهش دید ناشی از وجود مه غلیظ در آزاد راه زنجان- قزوین خبر داد.
علی‌رضا وقفچی از برخورد دو تریلی در محور زنجان ـ قزوین خبر داد و اظهار کرد: این برخورد در کیلومتر 72 لاین جنوبی این آزادراه روی داده است.
وی علت تصادف دو تریلی را در محور زنجان- قزوین خواب آلودگی راننده تریلی اعلام و اضافه کرد: طبق گفته کارشناسان کاهش دید ناشی از وجود مه سنگین در اتوبان هم از دیگر دلایل وقوع این تصادف بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌دره افزود: برخورد دو تریلی در آزاده‌راه زنجان قزوین موجب وارد شدن خسارت جاده‌ای و تخریب گاردریل‌ها شده است.
وقفچی با تاکید بر آماده‌باش نیروهای راهداری این شهرستان ادامه داد: با تلاش انجام شده توسط راهداران مسیر بعد از تصادف روی داده بازگشایی شده است.
وی به بارش‌های روی گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان خرم‌دره اشاره و تاکید کرد: با تلاش راهداران فعال در محورهای این شهرستان مسیرهای روستایی بسته شده در پی این بارش‌ها بازگشایی شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌دره با تاکید بر بازگشایی مسیرهای روستایی این شهرستان افزود: تردد در این مسیرها با زنجیر چرخ و رعایت جوانب احتیاط در جریان است.
وقفچی افزود: همچنین تردد درمحدوده آزادراه زنجان- قزوین و ترانزیت مواصلاتی این شهرستان با رعایت جوانب ایمنی در حال انجام است.

منبع: فارس

14

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها