تنوع‌طلبی افراد از چه زمانی آغاز می‌شود؟

یک متخصص روان‌درمانی در خصوص دلیل و زمان شروع تنوع‌طلبی در افراد توضیحاتی را ارائه کرد.

تنوع‌طلبی افراد از چه زمانی آغاز می‌شود؟

مرجان محمدیان درباره تفاوت های خیانت و تنوع طلبی اظهار کرد: در خیانت احساس فرد درگیر می‌شود و با علائم مانند توجه کم به همسر و یا توجه بیش از حد، محبت و باج دادن‌های عاطفی و مالی همراه است، اما در تنوع طلبی فرد از ابتدا رفتارهایی دارد که حتی همسر او آن‌ها را عنوان ویژگی شخص تلقی می‌کند مثلاً همسر فرد می‌گوید او از ابتدا با دوستانش بیشتر وقت می‌گذراند.

محمدیان گفت: مشکلات افراد تنوع طلب از دوران نوجوانی آغاز می‌شود و اگر والدین به موقع از این امر آگاه شوند می‌توانند از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری کنند. برای مثال، افراد تنوع طلب در نوجوانی بسیار به دوستان خود اهمیت می‌دهند، سطح هیجانی بالایی را خواهان هستند و شروع به هنجار شکنی می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    تنوع طلبی عامل اصلی طلاقه ونشئت گرفته از بی بند وباری اخلاقی در بنیان خانواده هاست در ضمن فیلم های سکس هم بی تا ثیر نیستند من یادمه 17 ساله بودم فکر میکردم بچه دار شدن معجزه س نمی دونستم چه جوریه که بعد ازدواج بچه دار میشن الان همه بچه های سن پایین میدونن بدون اینکه بستری برای مهار این موضوع مهیا باشه در ضمن تنوع طلبی ریشه در روان افراد هم داره چون اصل فیزیک زنها و مردهای جهان همگی مشابه همدیگس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها