تذکر هیات نظارت بر مطبوعات به 3 روزنامه و یک خبرگزاری

هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز ضمن تذکر به سه روزنامه و یک خبرگزاری به دلیل انتشار اخبار و مطالب غیر واقع و مغایر با حدود مطبوعات در موضوع بازار ارز، تاکید کرد رسانه‌ها از انتشار اینگونه اخبار خودداری کنند.

تذکر هیات نظارت بر مطبوعات به 3 روزنامه و یک خبرگزاری

به گزارش معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، این هیات ضمن قدردانی از عملکرد قانونمند و همکاری قاطبه رسانه های کشور در انجام رسالت مطبوعاتی و تنویر افکارعمومی و اجرای توصیه نامه های این هیات، تاکید کرد مدیران محترم رسانه های کشور از انعکاس اخباری که باعث ایجاد تشویش و نگرانی های کاذب و غیر واقع در نزد افکار عمومی می شود پرهیز کنند.

لازم به ذکر است در قانون مطبوعات به ویژه بند 11 ماده 6 و تبصره 2 ماده 5 آن قانون بر لزوم رعایت حدود و مصوبات قانونی تاکید شده و انتظار می‌رود مدیران محترم رسانه در مراعات موازین و چارچوب‌های قانونی فوق الذکر، اهتمام لازم داشته باشند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    آخه مرده شور این جور خبر را ببرم. یا خبر را ندید یا درست وحسابی تا بفهمیم کدوم روزنامه ها بودند هر چه میخونم نمیفهمم اسمیونبردید . دیگه حال آدم بهم میخوره کمی شعوربرای مردم قائل بشوید. حداقل به شغل خبرنگاری خودتان احترام بگذارید.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      جناب ناشناس.. حتی خود سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اسامی اون روزنامه ها و اون خبرگزاری رو قید نکرده..چه توقعی دارید از خبر فوری که خبر رو که از ایرنا منتشر کرده..حتی تسنیم هم نگاه کردم اسم نبرده..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها