مدیر شبکه نسیم:

تلویزیون تصمیم ندارد با «خندوانه» خداحافظی کند

مدیر شبکه نسیم تاکید کرد: تلویزیون برای خداحافظی با برنامه «خندوانه» تصمیمی ندارد.

تلویزیون تصمیم ندارد با «خندوانه» خداحافظی کند

با نزدیک شدن به پایان فصل هشتم از برنامه «خندوانه» و همچنین بیان اظهاراتی از سوی محمد بحرانی ـ صداپیشه جناب خان ـ مبنی بر اینکه «.. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه...» این شائبه برای برخی ایجاد شده بود که شاید تلویزیون تصمیم به پایان تولید و پخش این برنامه با اجرای رامبد جوان گرفته باشد.

خصوصا که تاریخچه‌ی تصمیمی حاشیه ساز از سوی جوان و عوامل سازنده مبنی بر حذف نام وریا غفوری ـ کاپیتان سابق تیم استقلال ـ و تاکید شبکه بر اینکه این رویکرد به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط بوده و «ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی ندارند»، این گمانه زنی را پررنگ‌تر می‌کرد؛ که البته از سوی سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم رد شد.

خوشرو درباره‌ی تولید و پخش ادامه «خندوانه» و خبر‌هایی که درباره پایان این برنامه در فضای مجازی منتشر می‌شود، توضیح داد: تا پیش از آغاز ماه محرم برنامه «خندوانه» روی آنتن است. از چند ماه گذشته این برنامه ریزی برای «خندوانه» وجود داشته است. همیشه بین فصل‌ها فاصله‌ای وجود داشته تا تیم سازنده خودش را ارزیابی کند و همچنین شبکه ارزیابی داشته باشد و تغییرات فرمی و محتوایی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: این سری تیم «خندوانه» تقاضای زمان بیشتری داشتند تا بتوانیم زمانی را برای بازسازی و برگزاری جلسات اتاق فکر اختصاص بدهیم و تحقق این امر همچون فصول گذشته کمی زمان می‌برد.

مدیر شبکه نسیم در پایان یادآور شد: این بازه زمانی در فصل‌های قبل هم صورت گرفته است؛ گاهی این فاصله کم و گاهی بیشتر بوده و تلویزیون تصمیمی برای خداحافظی با «خندوانه» ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    1

    ظاهرا زدوبند خوبی توش حاکمه

  • شروین
    1

    خوب معلومه تلویزیون فقط دنبال برنامه های دلقک بازی است .

    نظرات شما -
    • حقیقت
      2

      به قول معروف دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
      اینام هر دو بیننده شونه هالو و ساده‌لوح فرض کردند
      در کل کسی که این برنامه‌ی خندوانه رو نگاه می‌کنه یه تختش کمه

  • ناشناس
    2

    هم خنداونه مزخرفه و هم مجريش...جمعش كنيد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      شما بلدی بهتر برنامه بسازی که غیر از خودت بیننده داشته باشه یا فقط بلدی گنده حرف بزنی تا عقده گشایی کرده باشی

  • ناشناس
    5

    بعد از سپری شدن ماه محرم و صفر و استراحت کوتاه عوامل برنامه ساز خندوانه چنانچه برنامه خندوانه با محتوای بهتر و کیفیت و تنوع بیشتر و نوآوری در آیتم های نمایشی ساخته شده و در هفته دو شب برنامه برای سرگرمی و اوقات فراغت بینندگان شبکه نسیم داشته باشد ما از ادامه فعالیت برنامه خندوانه با رعایت شرایط ذکر شده در بالا استقبال می کنیم.

    نظرات شما -
    • محمد رضا
      5

      شما عددی نیستید

    • ناشناس
      5

      نه بابا جدا حمایت میکنی ؟

  • ایمان
    1

    از اولشم چرند بود
    نه هدفی نه مبحث مفیدی نه سرگرمی جذابی
    همش الکی زورکی میخندن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ما که دیش ماهواره نداریم و به خاطر آثار سوء آن نمی خواهیم هم داشته باشیم اگر تلویزیون تماشا نکنیم یا باید در و دیوار منزل را تماشا کنیم یا به اینترنت موبایل وصل شویم!!! تماشای خندوانه اگر خوب هم نباشد از برنامه های سیاسی و مذهبی جناحی تلویزیون بهتر است!

  • ناشناس
    0

    سیما برنامه ای ندارد باز خندانه سر گرم کننده است وخیلی ها عادت کردن به تماشاش

  • ناشناس
    0

    خنده هاشون که زوریه
    کفتن ما حالمون خوبشون هم که زوریه
    مجری برند پوشش که میبرن خانوم پا به ماهشون در ینگه دنیا وضع حمل کنه تا شناسنامه آمریکایی داشته باشن و به مدد اون شناسنامه خود بی ارزششون هم مقیم و بعد شهروند اونجا بشن
    فقط بخاطر منافع میلیاردی از این برنامه ی چرند داد وطن و وطن دوستی سر می دهند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوست عزیز! مراد از "ینگه دنیا" به ترکی به معنی دنیای نو و مجازاً به معنای کشور آمریکاست در حالیکه دختر رامبد در کشور کانادا به دنیا آمده و طبق قانون تابعیت کشورهایی که سیستم خاک را پذیرفته اند و از جمله کشور کانادا شهروند کانادا محسوب می شود نه آمریکا!

  • ناشناس
    0

    برنامه ای که تماشاچی های حضوریش جنبه دکور بر نامه رو دارند ویک مجری با حرکات ثابت و گفتار تکراری و میهمانان از قشر خاص هنری دعوت میشه که خود مهمانانش هم کمتر این برنامه رو دیدند هیچ ارزشی برای اقشار مختلف جامعه ندارد مصداق آش خاله است, بخوری یا نخوری پاته. همینه که هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها