رامبد جوان: شبکه نسیم توضیح بدهد چرا دیشب «خندوانه» پخش نشد

مجری «خندوانه» با توضیح درباره ساختار مسابقه «قاطی‌بازی»، تلویحا از پخش نشدن این برنامه در روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت انتقاد کرد.

رامبد جوان: شبکه نسیم توضیح بدهد چرا دیشب «خندوانه» پخش نشد

رامبد جوان طراح و مجری «خندوانه» دیشب۲۷ اردیبهشت ماه در گفتگو با صفحه اینستاگرام این برنامه، گفت: امشب افتتاحیه «قاطی‌بازی» پخش می‌شود. من عذرخواهی کنم که دیشب برنامه پخش نشد. ما برنامه داشتیم، آماده، دقیق و کامل. شبکه نسیم باید توضیح بدهد که چرا پخش نشد. این حق شماست که بدانید چرا این تصمیم گرفته شده است.

او درباره مسابقه «قاطی‌بازی» توضیح داد: ۹ گروه ۲ نفره به مسابقه آمدند. خودشان همدیگر را انتخاب کردند که تیم شدند و از فردا شب مسابقه آغاز می‌شود. آیتم‌های جالب، بانمک و نویی طراحی کردیم که فکر می‌کنم خیلی تماشایی باشد.

این مجری ادامه داد: مسابقه تا اواخر تیرماه طول می‌کشد. البته ما هرشب «قاطی‌بازی» نداریم. شب‌هایی کنداکتور کلاسیک «خندوانه» را هم داریم: مهمان، جناب‌خان، استندآپ و… . در بعضی شب‌های «قاطی‌بازی» هم ممکن است جناب‌خان را به عنوان یک آیتم مفرح لذت‌بخش داشته باشیم.

جوان با اشاره به ساختار مسابقه «قاطی‌بازی» بیان کرد: دلمان می‌خواهد رای‌گیری مردمی داشته باشیم، ولی بعید می‌دانیم شدنی باشد و فعلا نداریم.

او در پایان گفت: من اینجا باید از جانب خودم و همه بچه‌های «خندوانه» بگویم که ما در این شرایطی که مردم ایران در آن گرفتار شدند، هم‌دردی می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات تمام شود. کاری که الان از ما برمی‌آید، این است که بتوانیم «خندوانه» را سرحال و قبراق تقدیمشان کنیم. تماشای «خندوانه»، «دورهمی»، «عصر جدید» و… کمی فشارهای روز را کم کند.

منبع: صبا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • نظرگو
    2

    به کتف دوستان، مگه کسی هم به برنامه های سبک و بی محتوای شما اهمیت میده...امیدوارم تا همیشه پخش نشه

  • ناشناس
    2

    به .......که پخش نشد.

  • ناشناس
    1

    تو باید به رئیست جوابگو باشی، نه رئیست به تو

  • هفت لنگ بختیاری
    1

    کاش دغدغه این روزامون پخش نشدن مزخرفات تو بود ن نداشتن نان

  • ناشناس
    1

    رامبد جوان بشین سرجات ، ادم دورو

  • شبکه نسیم
    0

    جناب رامبد جوان؛ توضیح اینکه به دلیل سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (ع) جدول پخش معمول پخش برنامه های طنز شبکه های مختلف سیما از جمله مجموعه تلویزیونی نون خ و خندوانه تغییر پیدا کرد.

  • ناشناس
    1

    آقای رامبد جوان! اگر شما و احسان علیخانی و مهران مدیری و رضا رشیدپور و سیدعلی ضیاء و امثالهم حاضر باشید برای طراحی و ساخت برنامه های تلویزیونی بعضاً کپی برداری شده از شبکه های ماهواره ای به اندازه یک کارگر حداقل بگیر مشمول قانون کار دستمزد دریافت کنید ما ایرانیان حاضریم شماها برای ما هر روز برنامه بسازید وگرنه نمی خواهیم با طراحی و ساخت برنامه های تلویزیونی شما را صاحب ثروت هنگفت باد آورده نامشروع کنیم!

  • محمود
    3

    آقای رامبدجوان !باسلام گرم واحترام.خدای بزرگ شماوامثال شما که برای خانه ها مردم شادی میبخشید،سپاسگزارم....مه بفروزدو ....عوعوکند.نباشد که ازبعضی حرفای مغرضانه ناامیدباشی.توفرزندخوش اخلاق وبیریای ایرانی.وشاد،ومردم ایران راباساخت برنامهات شاد کنی.آمین

  • محمود
    4

    چرااینقدرکینه دارید شما ؟مگه ازطرف رامبدجوان چه زیانی به شمارسیده؟ما مثل رامبد ووو زیادنداریم.داره بابرنامهاش مردم غمگین کشوروشادمان میکنه.خداامثال رامبدراحفظکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها