سخنگوی بانک مسکن با خبر فوری مطرح کرد؛

وام مسکن زوجین هیچ افزایشی نخواهد داشت /افتتاح حساب بیش از 500 هزار نفر جهت دریافت وام

برخلاف اعلام افزایش وام مسکن زوجین در رسانه ها ، این وام از سوی بانک مسکن هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.

وام مسکن زوجین هیچ افزایشی نخواهد داشت /افتتاح حساب بیش از 500 هزار نفر جهت دریافت وام

مسعود ایزدی مدیرکل روابط عمومی بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار خبر فوری ضمن بیان این مطلب تسهیلات وام زوجین را در این بانک بدون افزایش و با همان نرخ قبلی اعلام کرد.

ایزدی با اشاره به مصاحبه معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و اعلام افزایش قیمت وام مسکن زوجین گفت: بانک مسکن به زوجین وام مسکن 160 میلیون تومانی از محل صندوق پس انداز ارایه می کند که همین مبلغ ادامه دارد و هیچ افزایشی از سوی ما اتفاق نیافتاده است.

وی افزود: شاید این نگاه و افزایش وام در وزاره راه و شهرسازی دیده شده باشد ولی از نظر بانک مسکن هیچ طرحی در این قالب نداریم، ضمن اینکه با ما در این مورد صحبت و اعلامی نشده است.

سخنگوی بانک مسکن خاطرنشان کرد: سقف پس انداز وام مسکن زوجین از طرف بانک مسکن و محل صندوق پس انداز مسکن هیچ افزایشی نداشته است و همان 160 میلیون تومان خواهد بود که طبق ضوابط پرداخت می شود.

وی ادامه داد: صندوق پس انداز مسکن دوره انتظار دارد و کسانی که سپرده گذاری می کنند هرروزی که نوبت آنها بشود می توانند از تسهیلات استفاده کنند.

یزدانی به تعداد متقاضیان ثبت نام شده اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال و شروع صندوق پس انداز مسکن 565 هزار نفر افتتاح حساب داشتند که به محض اینکه نوبت آنها فرا برسد وام خود را دریافت می کنند.

وی در پایان گفت: مردم به طور کامل از تسهیلات بانک مسکن استفاده می کنند و هیچ وقفه ای در تسهیلات وجود ندارد.

گفتنی است، در روزهای گذشته حامد مظاهریان، معاون مسکن سابق وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی اعلام کرده بود که وام مسکن زوجین از 160 میلیون تومان به 200 میلیون تومان خواهد رسید، این در حالی است که حامد مظاهریان در آخرین روزهای دی ماه سال جاری تغییر کرده بود وبانک مسکن هم کاملا این موضوع را رد می کند.

ضمن اینکه محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس هم با ابراز نگرانی از افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم از امکان افزایش وام مسکن حتی به سیصد میلیون تومان خبر داده بود و اعلام کرده بود این موضوع در کمیسیون عمران مطرح خواهد شد، حال باید دید که بانک مسکن این افزایش وام را در صورت مصوبه مجلس قبول خواهد کرد یا خیر.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • وحيد
    0

    چرا هيچ کس به فکر ما نيست؟ مگر گناه کرديم که سپرده گزاري کرديم ؟ پول ما هيچ ارزشي نداره و فقط بانک مسکن از آن استفاده کرده. شک نکنيد که بانک مسکن از انصراف 60 هزار نفر بسيار خوشحال است و منتظر انصرافي هاي بيشتر است. حتي توي يک شهر کوچک زير 200 هزار نفر هم وام مسکن يکم نصف مبلغ خانه را پوشش نمي دهد.

    نظرات شما -
    • اشکان
      0

      وحید جان من با حرف شما کاملا موافقم

  • ذوالقرنین
    0

    روز نامه ها کاملا هدفمند باعث گرانی در حوزه مسکن میشوند انتشار اخبار وایجاد تنش توسط مسئولان املاک ورانت خوار های ودلالها با نفوذ در روز نامه ها وحتی صدا وسیما خیانت به مردم است در هر حوزه افرادی با نام کارشناس ارز سود بانکی بیمه مسکن اعلام نظر کرد جز رانت وخیانت حاصل نشد

  • مصطفی
    0

    چرا هیچ کسی فکر ما خانه اولی ها نیست .یک سال پول گذاشتیم هر دو بانک مسکن الانم وقت وام مان است ولی با این پول نمیتوانیم خونه پیدا کنیم قیمت مسکن 90درصد افزایش یافته ولی وام همون پول است .مسئولی که میگه وام مسکن افزایش نمی دهیم یه فکری به امسال منها بکنه گناه داره .خودت خونه داری ماها هم آواره .

  • فاطمه
    0

    چرا هیچ کس فکر جوان ها نیست .چرا نباید وام مسکن افزایش یابد .آیا این مسئولین تو این جامعه زندگی نمیکنن با این پول مگه میشه خونه خرید .با این تورم .گرانی

  • زینب
    0

    شرایط گرفتن وام و پرداخت اقساط چطوره

    نظرات شما -
    • نگین
      0

      یکی از زوجین باید چار نعل کار کنه برا دادن قسط سنگین دیگری برای دادن پول برقو ابو گاز و تلفن و ایاب زهایو اگه چیزی موند یه نون خالی با هم بخورن تا از گشنگی نمیرن

  • نگین
    0

    سیستم به چوپان دروغگویی معروف شده یه زوج جوان با این مبلغ کجا می تونن مسکن تهیه کنن نیمه پر لیوان رو نگاه کنی ماهی یک میلیون یه جون پس انداز کنه در سال میشه دوازده میلیون تومان ده سال کار کنه میشه صدو بیست میلیون تومان تورمم نخوره به هیچ چیز که جز بدیهیات است می تواند توی دور غوز اباد خونه بخره مسکن افسار گریخته شده و چهار نعل می تازه دلم به حال جوانان می سوزد که پیر می شوند و این در بساط نیست و پدران و مادران رنج انها را می بینند و کاری از دستشان بر نمی آید

  • هادی
    0

    نفست از جای گرم بلند میشه... تکلیف اونایی که پول ندارن برا سپرده مسکن چیه... شما میخواین جیب مردم رو خالی کنید و زوجها رو خانه دار کنید... چرا ایقد سخت گیری میکنید وام به همه زوجهایی که اجاره نشینن بدید خونه بخرن در عوضش پول با سود گیرتون میاد... لقمه رو راحت میخورید... بچه های شما و خودتون مستاجری نکشیدین دیگه... شبها راحت میخوابین بدون دغدغه و بدون ناراحتی

  • وحید
    0

    افزایش میدن یه کم ولی با منت. اگه سود 18درصد بود مطمعنا تا 300 میلیون میبردن. سختی نکشیدن که زالو صفت ها

  • Sasan Khani
    0

    واقعا با این وام کجا تهران میشه یه خونه خرید که زیر ۱۵سال باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها