رئیس سازمان راهداری با اشاره به ازدحام زائران برای بازگشت از مشهد:

مسافران برای برای بازگشت از مشهد عجله نکنند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تشریح آخرین وضعیت خروج زائران از مشهد و ازدحام مسافران گفت: زائران بارگاه منور رضوی برای خروج از مشهد عجله نکنند، باتوجه به ازدحام در خروجی های مشهد، مسافران درصورت امکان سفر بازگشت به شهرهایشان را طی سه روز آینده برنامه ریزی کنند.

مسافران برای برای بازگشت از مشهد عجله نکنند

داریوش امانی روز شنبه در پایانه مسافربری امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران افزود: اینک با ازدحام در خروج خودروها از مشهد مواجهیم بویژه ترافیک خودروها در جاده مشهد- نیشابور- سبزوار از تراکم بالایی برخوردار است.

وی به رانندگان توصیه کرد: برای جلوگیری از خواب آلودگی و بروز سوانح، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بعد از هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع ساعت استراحت کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان داشت: زائران قبل از خروج از مشهد براساس اطلاعات ستاد زیارت خراسان رضوی یا سامانه ۱۴۱ اطلاعات راههای سازمان راهداری وضعیت ترافیک در جاده ها را جویا شوند و سپس برای سفر بازگشت خود از مشهد اقدام کنند.

همزمان با دهه پایانی ماه صفر و تا پایان ۲۴ شهریور، بیش از چهار و نیم میلیون زائر وارد مشهد مقدس شدند که بیش از ۷۰ درصد آنان با خودروی شخصی و بقیه با ناوگان حمل ونقل عمومی ریلی، هوایی و جاده ای به مشهد سفر کرده اند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها