معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی:

٧ مسیر پرتردد چارتری حذف شد/ ایجاد ۶٠٠ پرواز فوق‌العاده نوروزی

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مسیر‌های پرتردد هوایی تهران به مشهد، اصفهان، شیراز تبریز، اهواز، بندرعباس و کرمان از سیستم چارتری حذف شد.

٧ مسیر پرتردد چارتری حذف شد/ ایجاد ۶٠٠ پرواز فوق‌العاده نوروزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهریار افندی‌زاده با اشاره به تشکیل جلسه‌ای به‌منظور مدیریت بازار بلیت هواپیما و حمل و نقل هوایی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار داست: سقف قیمت بلیت هر مسیر از سوی سازمان هواپیمایی کشور مشخص شده است و ایرلاین‌ها موظف به اعلام قیمت‌ها در چارچوب این سقف هستند.

برخورد دادستانی با ٩ سایت نامعتبر

افندی‌زاده درباره نابسامانی بازار فروش بلیت هواپیما به تشکیل جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و نماینده دادستانی برای بررسی موضوع اشاره کرد گفت: با ۹ سایت نامعتبر و فاقد مجوز از سوی دادستانی کل کشور برخورد شده است.

در خصوص تفکیک فروش بلیت هواپیما و هتل، خارج کردن هفت مسیر پرتردد تهران به مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، بندرعباس و کرمان از سیستم چارتری، استقرار نماینده در فرودگاه‌های کشور برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی اقدامات لازم انجام شده است.

ایجاد ۶٠٠ پرواز فوق‌العاده نوروزی

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گغت: برای تنظیم بازار و مدیریت حمل‌ونقل هوایی برای ایام نوروز، ٣۵٠ پرواز فوق‌العاده داخلی و ۲۵۰ پرواز خارجی فوق‌العاده به ناوگان هوایی کشور اضافه شده است.

افندی زاده با تاکید بر اینکه بلیت‌ها باید براساس قیمت‌های تعیین شده فروخته شود، افزود: هرگونه شکایت که به سازمان هواپیمایی و سازمان تعزیرات اعلام شود مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرد و با متخلف برخورد می‌شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها