پروژه های مطمئن چیتگر

در این مقاله به پروژه های مطمئن چیتگر اشاره خواهیم کرد. پس اگر به دنبال پروژه های معروف چیتگر هستید با ما همراه باشید.

پروژه های مطمئن چیتگر

پروژه های مطمئن چیتگر شامل پروژه های اداری تجاری و تعدادی پروژه مسکونی می باشد که در این قسمت با بررسی کمی و کیفی پروژه های مرتبط و اطلاعات سازنده آنها ارائه و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. از اولین پروژه هایی که به آن اشاره خواهیم کرد پروژه زاگرس می باشد جزو پروژه های مطمئن چیتگر می باشد.

 

پروژه های مسکونی چیتگر

علاوه بر پروژه‌های تجاری، این منطقه شاهد پروژه‌های مسکونی بسیاری است که توسط افراد یا سازمان‌های مختلف مانند ارتش، سپاه و بانک‌ها اجرا و ساخته شده است. از جمله پروژه های مطمئن چیتگر می توان به:

پروژه تریتیوم

پروژه تریتیوم در ضلع غربی دریاچه شهدا در خلیج فارس (چیتگر)، منطقه 22 شهرک گلستان تهران واقع شده و توسط شرکت نیکان سازه سدید ساخته و اجرا می شود. این مجموعه به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی بالایی دارد و دسترسی به ایران مال (ایران مال)، شهید کرجی (همت)، شهید همدانی (حکیم) و بزرگراه آزادگان را در بر می گیرد. این پروژه شامل دو برج 26 طبقه با 4 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 21 طبقه مسکونی با بهترین امکانات رفاهی می باشد.

پروژه زاگرس

از پروژه های مطمئن چیتگر می توان به زاگرس اشاره نمود بررسی کارشناسی موقعیت پروژه زاگرس حاکی از آن است که این پروژه در رینگ دوم دریاچه چیتگر با موقعیت مساعد و دسترسی به کلیه امکانات اطراف آن افزایش می یابد. به عنوان بزرگراه شهید فهمیده. پروژه لکسون 2 به مقاصد گردشگری تهران مانند ایران مال، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر نزدیک است.

پروژه مرجان

برج مرجان جزو پروژه های مطمئن چیتگر می باشد.42 طبقه بلندترین برج مسکونی منطقه است که توسط نیروی دریایی ارتش در منطقه C چیتگر اجرا شده است. این برج مجلل در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد و مناظر زیبایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای امکانات زیادی مانند سازه فلزی با سیستم دمپر و نیروگاه تامین انرژی برق و گاز است.

پروژه پدافند هوایی

این پروژه در منطقه C شهرک امام رضا (شهرک چیتگر) و بلوار پژوهشی منطقه 22 تهران واقع شده و توسط تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش در حال اجراست و جزو پروژه های مطمئن چیتگر می باشد. برج های این پروژه C و H به ترتیب در 30 و 42 طبقه با سازه فلزی پیچ و مهره ای، سیستم عایق لرزه ای و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

 

پروژه های تجاری – اداری چیتگر

در میان پروژه های تجاری یا اداری منطقه، برخی از برجسته ترین پروژه های مطمئن چیتگر عبارتند از:

پروژه تجاری – اداری رزمال

این مجموعه دارای 25 طبقه و در زمینی به مساحت 200000 متر مربع در منطقه 22 ساخته شده است. از آنجایی که طبقات این مجموعه دارای کاربری تجاری، اداری و ورزشی می باشد، مجموعه دارای زیرمجموعه های زیر می باشد که در پروژه های مطمئن چیتگر قرار می گیرد:

  • 5 طبقه منفی شامل پارکینگ، استخر و کارواش
  • 5 طبقه تجاری، فرهنگی و ورزشی شامل سالن های چند منظوره و هایپر مارکت
  • 2 برج های اداری طبقه 14 و 15 منظره وسیعی از دریاچه، آبشارهای تهران و پارک چیتگر را ارائه می دهند.

 2

پروژه تجاری – اداری لکسون

پروژه مجتمع لکسون در حاشیه شرقی دریاچه چیتگر توسط تعاونی مسکن توسعه ساختمان همت سپاه در قالب ساختمانی 30 طبقه با کاربری تجاری و اداری و خدمات هتلداری در حال اجراست. این پروژه در بخش های زیر کاربردهای مختلفی دارد:

  • طبقات 1 تا 3: واحدهای تجاری (30 تا 300 متر)
  • طبقات 4-6: خدمات هتل
  • طبقات 21-7: واحدهای اداری (60-160 متر)

از مزیت های این مجموعه می توان به ارائه همزمان خدمات هتلداری و دولتی اشاره کرد. این امر شرایط بسیار خوبی را برای اقامت مهمانان بخش اداری فراهم کرد.

 

مجتمع اداری – تجاری آرتمیس

پروژه مجتمع تجاری آرتمیس در شمال دریاچه چیتگر در منطقه 22 شهر تهران واقع شده و دارای کاربری های متعدد می باشد. این مجموعه که از شش برج مجزا تشکیل شده است شامل تاکسی های هوایی، مرکز همایش های بین المللی، سینما، پارک های تفریحی، هایپر مارکت ها، امکانات ورزشی مانند استخر، سونا، سالن های ورزشی، فودکورت و رستوران های بین المللی می باشد.

برج مجتمع آرتمیس دارای هفت طبقه پارکینگ، چهار طبقه تجاری و طبقات مابقی به عنوان اداری استفاده می شود.

 

سرمایه گذاری در پروژه های مطمئن چیتگر

منطقه 22 تهران در شمال غرب تهران به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین آب و هوای مساعد یکی از مناطق مستعد تهران و کشوری برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن است.

منطقه 22 تهران محدوده وسیعی را در بر می گیرد که طبق اسناد در ابتدا متعلق به حاکم بوده اما بعداً به اراضی دولتی تبدیل شده و برای جبران کمبود امکانات رفاهی تهران برنامه ریزی شده است. ، جایی که حکیم و آزادگان قرار گرفته اند.

 

با توجه به پروژه در دست اجرا بخش 22 و زیرساخت های شهری آن، هدف مدیران و طراحان شهری بخش 22 از ایجاد و عرضه این حجم از واحدها و مجتمع های مدیریتی تجاری، تبدیل منطقه به یک منطقه تجاری، اداری، تغییر بوده است. بخش عمده ای از این طرح اجرا و تدوین شده است.

 3

پروژه های مسکونی یا تجاری اداری

در منطقه ۲۲ تهران اکثر پروژه های اجرا شده مسکونی است. هر برجی که ساخته شود همیشه تعدادی واحد تجاری در زیر آن ساخته می شود و اعضایی که در آن پروژه سهام مسکن دارند نیز سهام خواهند داشت که معمولاً در اواسط پروژه پیش فروش می شوند. تامین مالی ساخت و ساز

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که پروژه هایی نیز وجود دارند که مختص دولت و تجارت هستند. نمونه ای از این پروژه ها پروژه بیسموت است. تجربه نشان داده است که سرمایه گذاری در برج های مسکونی تجاری به اندازه سرمایه گذاری در پروژه های تجاری و مدیریتی سودآور نیست. به طور کلی، واحدهای تجاری زیر برج محدود به آنهایی هستند که در خیابان هستند و بقیه نمی توانند رشد کنند.

 

موقعیت منطقه را در نظر بگیرید

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب پروژه های همکاری، توسعه منطقه ای است. توسعه منطقه و اینکه آیا پیشرفت کلی در منطقه حاصل شده است را به دقت در نظر بگیرید.

در حال حاضر شهرستان مروارید حتی خط لوله گاز ندارد اما در حال احداث است. البته توجه داشته باشید که همه این مناطق توسعه پیدا نخواهند کرد. اگرچه در حال رشد انفجاری هستند، اما نزدیک دریاچه چیتگر هستند و گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و انتخاب پروژه هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    پیش خرید اینگونه پروژه های ساختمانی که فقط زمین آن خریداری شده و احداث بنا و ساختمان آن آغاز نشده یا با پیشرفت فیزیکی چندانی همراه نبوده اگر احتمال خطر کلاهبرداری آن را چشم پوشی کنیم با ریسک سرمایه گذاری زیادی هم به لحاظ تأخیر در مدت اتمام پروژه و تحویل واحدها و هم به لحاظ افزایش هزینه های ساخت در مدت اجرای پروژه همراه است!

  • Imanzah
    0

    پروژه مرجان همه رو بیچاره کرده چطور نوشتین جزو مطمئن ترین هاست😂 چهار سال هیچ عملیاتی داخلش انجام نشده در صورتی که نزدیک ۱ میلیارد تا حالا از ما گرفتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها