برج های ستین آرین سازه راهی برای خانه دار شدن با شرایط اقساطی و کمترین پیش پرداخت در منطقه 22

یکی از بهترین راه ها برای خانه دار شدن مردم و قوی تر شدن افراد با سرمایه های خرد استفاده از تعاونی هاست. با جمع کردن سرمایه های خرد و ایجاد تعاونی می توان کارهای بزرگی انجام داد که مهمترین آنها کار در زمینه تولید مسکن ارزان وکمک به خانه‌دار شدن قشر کم درآمد با شرایط اقساطی است.

برج های ستین آرین سازه راهی برای خانه دار شدن با شرایط اقساطی و کمترین پیش پرداخت در منطقه 22

تعاونی چیست؟

زمانی که افراد با سرمایه های کم با هم تعاون کنند و این بودجه را روی هم بگذارند می‌توانند گام های بزرگی در کارهای اقتصادی بردارند. از این رو هر روز شاهد شکل گیری تعاونی ها در زمینه های مختلفی هستیم که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار می شوند.

نظر مقام معظم رهبری در مورد تعاونی ها

" بنده اعتقاد زیادی به تعاونی‌ها دارم. تعاونی ها بسیار پدیده مطلوبی برای اقتصاد ما هستند. سرمایه های خود را جمع و تک تک افراد را توانمند می کنند. اشتغال فراوان ایجاد می کنند. اگر بشود این تعاونی ها را در یک شبکه سازی جمع کرد خیلی برکت دارد"

دستور ایشان به رئیس وزارت تعاون همواره این بوده که این موضوع را دنبال کنند و مشکلات موجود در رابطه با تعاونی ها برطرف شود.

منطقه ۲۲ تهران بهترین مکان برای تولید مسکن توسط تعاونی ها

منطقه ۲۲ که محله ی چیتگر نیز نامیده می شود در غرب استان تهران واقع است و به علت جهت وزش باد های غربی_شرقی دارای آب و هوای عالی و شرایط مطلوب مکانی می باشد. وسعت زیاد 32 هزار هکتاری این منطقه که بیشتر این زمین ها یعنی بالغ بر 1300 هکتارآن متعلق به فضای سبز است منطقه 22 را از هوای آلوده مصون نگه داشته. از طرفی چیتگر با دسترسی راحت به بزرگراه های حکیم، همت،خرازی و آزاد ر اه تهران_کرج رفت و آمد را برای مردم و ساکنین بسیار آسان نموده است.

امکانات رفاهی متنوع و اقتصاد رو به رشدی که منطقه 22 تهران دارد آنجا را به بهترین گزینه برای کار در زمینه ی انبوه سازی و تولید مسکن ارزان، با کیفیت و با شرایط اقساطی تبدیل کرده است.

همچنین این منطقه در طرح تفضیلی به عنوان قطب گردشگری و تفریحی تهران شناخته شده است و علت آن وجود مراکز گردشگری_تفریحی بزرگی چون دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، بازار بزرگ ایران مال، مجموعه هزارو یک شهر، بام لند و... می باشد.

 

تمامی این موارد باعث شده که سرمایه گذاران بزرگ داخلی و خارجی پروژه های بزرگ و باکلاس جهانی را در منطقه ۲۲ تهران کلید بزنند و شهرداری نیز تا به حال اقدامات موثر و مفیدی را در این راستا انجام داده است. با نگاهی به برج ها و پروژه های ساخته شده یا در حال ساخت اطراف دریاچه چیتگر به راحتی می توان به میزان رشد ساخت و ساز و موفقیت اینگونه طرح های انبوه سازی در این منطقه پی برد.

از جمله بزرگ ترین پروژه های در حال ساخت منطقه 22 می توان به پروژه ی ستین، پدافند هوایی ارتش، پروژه ی نیکان، رومنس و رومنس حکیم و... اشاره کرد.

پروژه ستین چیتگر بهترین راه برای خانه دار شدن با شرایط اقساطی و سرمایه گذاری ملکی

پروژه ستین که ساخت آن را شرکت آرین سازه بر عهده دارد در زمینی به مساحت 19000 متر مربع کلید خورده است و هم اکنون در مرحله ی گودبرداری قرار دارد. این پروژه دارای ۱۲ برج ۱۲ طبقه است که از طبقه ۱ تا نه هر طبقه ۸ واحد از طبقه ۱۰ به بعد هر طبقه ۵ واحد دارد.

متراژ واحدها 60، 90، 120،150، 160، 170 و 180 متری بوده و ۲۰ الی ۳۰ متر پارکینگ برای هر واحد در نظر گرفته شده است که واحدهای ۱۵۰ متر به بالا دو پارکینگ دارند. متراژ انباری نیز حدود ۸ متر مربع برای هر واحد می باشد.

22222222222222222222222222222222222222222222222

امکانات سازه ای و رفاهی پروژه ی ستین

  • چشم انداز عالی
  • لابی مجلل
  • سالن های ورزشی و بدنسازی
  • بیش از 1000 متر هایپرمارکت
  • کارواش
  • مهدکودک
  • سالن کنفرانس
  • زمین بازی و تنیس
  • استخر و سونا و جکوزی

شرایط پرداخت و نحوه سرمایه گذاری در پروژه ستین

شرایط پرداخت پروژه ی ستین که هم اکنون در مرحله ی پذیره نویسی قرار دارد با توجه موقعیت و امکانات سازه ای_قراردادی ویژه ی آن نسبت به سایر پروژه های مسکونی منطقه 22 مناسب تر به نظر می رسد.

در زیر به شرایط پرداخت واحد 60 و 120 متری از این پروژه اشاره می کنیم:

  • واحد 60 متری: پیش پرداخت اول 330 میلیون تومان + پیش پرداخت دوم 150 میلیون تومان که طی 4 ماه أخذ می گردد +430 میلیون تومان به صورت اقساط 43 ماهه هر ماه 10 میلیون تومان
  • واحد 120 متری: پیش پرداخت اول 660 میلیون تومان + پیش پرداخت دوم 300 میلیون تومان که طی 4 ماه أخذ می گردد +860 میلیون تومان به صورت اقساط 43 ماهه هر ماه 20 میلیون تومان

تحویل واحد ها 43 ماه بعد از شروع گودبرداری خواهد بود و قیمت های مندرج در جداول پرداخت علی الحساب بوده و چند ماه یکبار دست خوش تغییرات می شود.

موارد مهم قرارداد با تعاونی پروژه ستین (تعاونی آرین ستاره همت غرب)

  • اعطا سند تفکیکی به اعضا با گذشت 1 سال از شروع مراحل ساخت
  • ذکر تمامی مصالح مصرفی در قرارداد
  • برخورداری از 15% سود مشارکت سالانه
  • ثبت قرارداد پروژه در دفتر اسناد رسمی
  • تأیید دفترچه تعاونی توسعه ساخت ستاره همت غرب از سوی سازمان انبوه سازان کشور
  • وجود متراژ های متنوع در پروژه ستین و ذکر آنها در متن قرار داد همراه با پلاک ثبتی

نقاط قوت پروژه مسکونی ستین چیست؟

  • آدرس پروژه که در موقعیت مکانی مناسب در بلوار اردستانی نبش 4 راه دانش قرار دارد.
  • نزدیکی به مراکز رفاهی_تفریحی_گردشگری چون بازار ایران مال، دریاچه چیتگر، هزارو یک شهر و...
  • خسارت تأخیر در تحویل

شرکت آرین سازه پرآوازه‌ترین سازنده منطقه ۲۲ تهران

از تمامی ساخت و ساز هایی که در منطقه ۲۲ تهران انجام شده نزدیک به ۵۰ درصد آن توسط تعاونی‌های مسکن صورت گرفته از جمله تعاونی های ارتش، سپاه و...

هر پروژه ی ساختمانی نیاز به یک سازنده قوی با رزومه ای پربار دارد تا بتواند کار ساخت را از ابتدا تا انتها به درستی پیش ببرد. شرکت آرین سازه رابین یکی از هلدینگ های پرآوازه و معتبر است که سال 1384 تأسیس شده و با 16 سال کار بی وقفه و کارشناسی شده وساخت و اتمام موفقیت پروژه های مسکونی_اداری_تجاری_آموزشی بسیار توانسته است رتبه یک در رشته انبیه، رتبه سه در رشته تجهیزات و تاسیسات و رتبه ۵ آب و راه را کسب نماید. همچنین آقای ساعد سهیلی و همسر ایشان خانم گلوریا هاردی که از بازیگران مطرح سینما و تلوزیون هستند همینک سفیر های شرکت ساختمانی آرین سازه هستند.

333333333333333333333333333333333

برای سرمایه گذاری در پروژه ستین به کجا مراجعه کنیم؟

خریداران می بایست برای سرمایه گذاری در پروژه ی ستین و خرید واحدها ی آن پس از کسب اطلاعات کامل وتحقیق درمورد شرایط پرداخت و قرارداد به کارگزاری های رسمی مورد تأیید تعاونی سازنده (آرین ستاره همت غرب) مراجعه کرده و نسبت به خرید امتیاز پروژه ی ستین اقدام نمایند.

همچنین سرمایه گذاران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی شرکت در پذیره نویسی پروژه ی ستین و دیگر پروژه های منطقه 22 تهران به سایت www.faramaskan.com  مراجعه کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهرلم
    1

    کلاه بر دار جدید از راه رسید ، بشتابید

  • ناشناس
    1

    اول اینکه مشکل این پروژه همان قیمتهایی است که هر چند ماه یکبار دستخوش تغییر خواهد شد و دوم انکه اگرچه منطقه قرار بود فلان و فلان باشد اما به همت و تلاش جهادی شهرداری، جمعیت ان از 400 هزار نفر به 4 میلیون و درصد ساخت از 30 به 70 درصد تغییر کرد تا بجای منطقه نمونه، فاجعه ای ایجاد شود.

  • ناشناس
    0

    بعد از شروع گود برداری کی میشه ؟؟؟؟چند صد سال دیگه ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها