هجوم دلالان برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

با وجود آنکه دیگر خبری از آگهی فروش امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن در سایت‌ها نیست، اما بنگاه‌های املاک همچنان اقدام به خرید و فروش امتیاز این طرح می‌کنند.

هجوم دلالان برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

در این میان برخی شهروندان نیز به صورت وکالتی اقدام به معامله واحدها به استناد برگه تاییدیه سامانه ملی کرده‌اند که بنا به گفته مسوولان این کار فاقد وجاهت قانونی بوده و مشکلات حقوقی زیادی برای خریدار و فروشنده به همراه خواهد داشت.

آن‌گونه‌که مسوولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند معامله وسوسه‌برانگیز چند صد میلیون تومانی امتیاز مسکن ملی، ضمن لغو امتیاز متقاضیان، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به دنبال دارد.

منبع: اعتماد

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد
    0

    تعیین مصداق بی خانه ها بسیار مشکل است خیلی از افرادی که خانه دارند و به نام خودشان نیست ثبت نام می کنند و بعد امتیاز آن را می فروشند

  • کاربر ناشناس
    0

    مرگ وننگ بردلالان

  • 000
    0

    بعضی ها پول زیادی پرداخت کرده اند و بعد از چندسال خسته شده اند . آنها امتیاز خود را می فروشند . این کار خلاف نیست . پروسه ساخت و تحویل خانه بسیار طولانی و زمان بر است . کسانی که مشکل مالی پیدا می کنند تنها راه فروختن امتیازشان است تا بتوانند مشکل مالی شان را برطرف کنند . دزدی نمی کنند . این بگیر و ببندها الکیه . هیچکس رو بخاطر فروش امتیاز نمی تونن محاکمه کنند . یه نگاه به آمار خانه های خالی بکنیم متوجه می شویم بزرگترین دلال های مسکن بانک ها و ادارات دولتی هستند . به همین علت طرح مالیات بر خانه های خالی هرگز اجرا نمیشه .

  • کلنگ
    0

    اکثر خانه های مسکن مهر توسط دلالان پیش خرید شده است . کسانیکه 10 سال قبل تمام دارایشان را برای ثبت نام مسکن واریز کردند بعد از گذشت چند سال ناچار شدند امتیازشان را بفروشند . خواهیم دید خانه های طرح جهش مسکن چند سال طول می کشه تا تحویل بشه . تعداد بسیاری از متقاضیان مسکن ملی طی یکسال گذشته یا امتیازشان را فروخته اند یا به علت عدم واریز مبلغ درخواستی از سامانه حذف و شخص دیگری را جایگزین آنها کرده اند . هر 3 ماه میگن 50 میلیون تومن واریز کنید . بعضی ها فکر می کنند در طرح جهش مسکن خانه مجانی و صلواتی بصورت تند و زود و سریع و انقلابی می دهند !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها