وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبر فوری پاسخ داد

چگونه زمان خرید ملک زرنگ باشیم؟/ هم احراز هویت کنید و هم احراز مالکیت

وکیل پایه یک دادگستری گفت: شخصی که قصد خرید ملکی را دارد، حتما باید شخص فروشنده را احراز هویت کند.

چگونه زمان خرید ملک زرنگ باشیم؟/ هم احراز هویت کنید و هم احراز مالکیت

مسعود اسلامی مهر در گفتگو با خبر فوری درباره بایدها و نبایدها در زمان خرید ملک اظهار داشت: وقتی شخصی به عنوان یک خریدار می‌خواهد ملکی را خریداری کند، حتما باید شخص فروشنده را احراز هویت کند.

وی گفت: نکته دوم احراز مالکیت شخص است، که آیا اسناد هویتی این شخص با اسناد مالکیت تطبیق یا تطابق کامل را دارد یا خیر.

وکیل پایه یک دادگستری عنوان کرد: از نکات مهمی و با اهمیتی که در خرید ملک وجود دارد، ورثه است، چنانچه شخص خریدار از ورثه مالی را خریداری می‌کند باید به چند نکته مهم توجه کند.

گفتگوی کامل را به صورت صوت بشنوید.

منبع: خبرفوری

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • غیر قابل نشر
    0

    مردم که عموما" تخصص لازم را ندارند .اما این مشاوران املاک که پولهای تپل هم میگیرند وظیفه واقعیشون چیه ؟تازه میشود قانونی تصویب کردکه هر خرید و فروشی زیر نظر یه وکیل صورت بپذیرد و حق الوکاله منصفانه ای هم پرداخته شود تا از پرونده های قضایی هم کاسته شده اما اون وکیل واقعا" مسول باشد نه اینکه مثل مشاور املاک در مواقع مشکل بگوید به من ربطی ندارد .

    نظرات شما -
    • فرهاد
      0

      مشاور املاک باید در برابر حق کمیسیونی که دریافت میکند ، وکیل در اختیار داشته باشد و قرار داد زیر نظر وکیل تنظیم شود و هرگونه فساد در قرار داد برعهده مشاور املاک باشد و خسارات وارده را پرداخت کند . همان گونه که فساد در اسناد و تایید هویت افراد در دفتر خانه بعد از تنظیم سند برعهده دفتر خانه است .

  • کامی
    0

    زکی متن کو؟؟

  • ؟؟؟!!!
    0

    متن صوتی کجانه؟؟؟

  • فارس
    0

    مردم که فقیر و بی چیز شدند و همه رفت تو کیسه مقامات و مقامات خود استا د زدویند اگر بخواهند دوستشان پست و اعتبار حتی لواسان را باسمشان میکند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها