قیمت بلیت هواپیما در نوروز ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد؟

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که شرکت‌های هواپیمایی درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما برای عید ۱۴۰۰ و ایام نوروز را دارند، اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی اجازه افزایش قیمت به ایرلاین‌ها داده نمی‌شود و برنامه‌ای برای آن نداریم.

قیمت بلیت هواپیما در نوروز ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد؟

ابوالفضل جلالی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: گرچه ایرلاین‌ها مجددا درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را برای تعطیلات نوروزی پیش‌رو دارند اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای نیست که امکان چنین تغییرات قیمتی وجود داشته باشد و به هیچ وجه مجوز افزایش قیمت بلیت هواپیما تا پس از تعطیلات نوروزی صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر شرکت هواپیمایی سقف قیمتی مصوب موجود را برای نرخ بلیت هواپیما رعایت نکند در رصدهای مستمری که داریم متوجه تخلف در این زمینه خواهیم شد و با شرکت هواپیمایی مورد نظر برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که اجازه تخلف به شرکت‌های هواپیمایی داده نخواهد شد، اظهار کرد: شاید نرخ کنونی بلیت هواپیما با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای ایرلاین‌ها به صرفه نباشد، اما شرایط کنونی به گونه‌ای نیست که دیگر امکان افزایش قیمت بلیت هواپیما وجود داشته باشد و نمی‌توانیم چنین اجازه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی بدهیم و برنامه‌ای برای بالارفتن قیمت بلیت هواپیما نداریم.

در روزهای پایانی آبان ماه امسال با تصویب شورای عالی هواپیمایی کشوری قیمت بلیت هواپیما ۱۰ درصد افزایش یافته و محدودیت حداقل قیمت‌ها از نرخ‌نامه قبلی (خردادماه ۱۳۹۹) حذف شد که البته مورد انتقاد بسیاری از مسافران و مردم قرار گرفت.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پس حتما افزایش داریم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها