آغاز ثبت‌نام وام کمک ودیعه مسکن از فردا

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دریافت وام ودیعه مسکن از فردا شنبه، وعده تحویل اولین سری از واحدهای طرح ملی مسکن تا پایان مردادماه را داد.

آغاز ثبت‌نام وام کمک ودیعه مسکن از فردا

محمد اسلامی با بیان این‌که طرح ملی مسکن با اراده ملی مردم و استقبالی که مردم از آن انجام داده اند در سراسر کشور در حال اجراست، اظهار کرد: اولین سری از واحد‌های ساخته‌شده طرح اقدام ملی از اواخر مردادماه به مردم تحویل می‌شود و به‌تدریج تا اجرای این برنامه که دو ساله است، مردم منازل خود را تحویل خواهند گرفت.

وی یادآور شد: ثبت‌نام از متقاضیان طرح مذکور به دو شکل پیامکی و سامانه‌ای انجام گرفت که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق پیامک در این طرح ثبت‌نام کردند. با توجه به اینکه ثبت‌نام‌کنندگان پیامکی به دلیل شرایط کرونا باید مدارک خود را از طریق سامانه تکمیل می‌کردند، تاکنون، افزون بر ۹۳۶ هزار نفر به سامانه ورود کرده‌اند و حدود ۳۴۰ هزار نفر، متقاضیان پالایش شده از اواخر ماه آینده به‌تدریج به پروژه‌ها وارد خواهند شد.

وی همچنین از آغاز ثبت‌نام تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن از روز شنبه (فردا ۴ مرداد) به مستأجران خبر داد و گفت: این تسهیلات با اولویت خانواده‌های پنج نفره، زوج‌های تازه ازدواج کرده و مستأجران تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در کنار تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار با کارمزد ۱۳ درصد پرداخت می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر بخشی از منابع ۲۰ هزار میلیارد تومانی طرح پس از این اولویت‌ها باقی بماند، سایر مستأجران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    ۱۳ درصد کارمزد چه خبره؟؟؟؟؟ میخوان کمک کنند یا دزدی ؟؟ واقعا کدوم کشور ۱۳ درصد میگره بخاطر وامی که برای کمک به مردمی که تو اجاره خونشون موندن؟؟ من نمیدونم معنی این ربا توی اسلام با کشورهای دیگه فرق داره؟؟ هر چه دولت میخواد بگیره ربا نیست؟؟ توی اکثر کشورها حداکثر چهار تا شش درصده . واقعا جای فکر داره که معنی ربا در کشور ما یه چیزه دیگه است

  • ...
    0

    ما نفهميديم آخر جريان اين وام چيه ؟ شفاف سازي نميكنيد چرا ؟ اين پولي كه به عنوان وام ميديد ، آخر مال خودمونه يا پس ميگيريد ؟ اگه پس ميگيريد كه ، خب يه دفعه بگيد داريم پول نزول ميديم ديگه ... اين كه نميشه وام !!!

  • نا
    0

    من مسکن ملی امسال برایم در امدو دو قسط واریز کردهام حال مستاجر ودیگر پولی ندارم چکار باید بکنم تقاضای کمک دارم خ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها