روش‌های انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل

انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هنگام نصب دوربین می بایست با آن آشنا بود.

روش‌های انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل

انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هنگام نصب دوربین می بایست با آن آشنا بود. در سالیان اخیر نیز استفاده از این شیوه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته، و آنها تمایل دارند پس از نصب دوربین مداربسته در محل مورد نظر خود بتوانند، به صورت دائمی و هر زمان که احتیاج داشتند، با تلفن همراه، وضعیت محلی که دوربین ها در آن نصب شده اند را چک کنند.

از مهمترین مزایای انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل می توان به این موارد اشاره کرد:

• نظارت آنی و لحظه ای
• کاهش احتمال سرقت و خرابکاری
• نظارت موثرتر و بهتر بر روی پرسنل و مشتریان
• عدم نیاز به مراجعه به محل و چک نمودن دوربین ها
• امکان ذخیره فیلم های دریافتی
• امکان تعریف چند دوربین مختلف در یک دستگاه
• امکان فعال کردن سیستم هشدار به صورت غیر حضوری در سرقت های مسلحانه
• امکان بررسی هشدارهای اشتباهی توسط سیستم بدون مراجعه به محل

روش‌های انتقال تصاویر دوربین مدار بسته به موبایل

همانطور که اشاره شد انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل یکی از مهم ترین موضوعات در زمینه آموزش نصب دوربین مدار بسته است که با توجه به اهمیت آن در ادامه این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.

برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته بر روی تلفن همراه به امکاناتی نیازمند هستیم تلفن همراه هوشمند، بستر اینترنت برای تلفن همراه و محل نصب دوربین مداربسته از جمله آنها می باشند. برای انتقال تصاویر می توان از نرم افزارهای مختلفی که برای این روش طراحی شده اند، استفاده کرد. فقط باید به این نکته توجه داشت که نوع نرم افزار باید با دوربین ها و تلفن همراه شما همخوانی داشته باشد.

سه مرحله انتقال تصاویر دوربین ها بر روی موبایل عبارتند از:

• مرحله اول: در این مرحله از انتقال تصویر می بایست دستگاه DVR دوربین های خود را به یک صفحه نمایش متصل کنید. برای این کار عمدتا از کابل های DGA و یا HDMI استفاده می شود.

• مرحله دوم: در این مرحله برای انتقال تصاویر دوربین بر روی گوشی موبایل باید یک سری تنظیمات را در دستگاه DVR انجام دهید. برای این کار به بخش setting دستگاه رفته از منو باز شده گزینه network را باز کرده و در این منو نیز گزینه obtain an address automatically را خاموش کرده و آی پی اینترنت خود را وارد کنید، و در نهایت تنظیمات اعمال کرده را بر حسب دستگاه apply یا save نمایید و دستگاه را خاموش و روشن نمایید.

• مرحله سوم: در این مرحله می بایست تنظیمات روتر DVR را انجام دهید. برای این کار رایانه را روشن کرده و در مرورگر اینترنتی خود آی پی خود را وارد کرده و در صفحه باز شده به قسمت port forwarding بروید و در گزینه add new اطلاعات خود را وارد کنید. پس از آن به رایانه را خاموش کرده و در موبایل پس از روشن کردن اینترنت به برنامه دوربین رفته و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از این کار شما می توانید تصاویر دوربین های خود را بر روی گوشی موبایل مشاهده کنید.

چگونه وارد بازار کار نصب دوربین مدار بسته شویم؟

شرط لازم برای ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته داشتن مهارت و دانش کافی برای نصب و تنظیمات انواع دوربین است. بنابراین در صورتی که از مهارت لازم برخوردار نیستید توصیه می کنیم اقدام به نصب و تنظیمات دوربین نپردازید.

برای کسب مهارت لازم شغل نصاب دوربین مدار بسته روش های گوناگونی وجود دارد شما می توانید برای مدتی نزد یک نصاب حرفه ای دوربین فعالیت کرده و از این طریق مهارت های لازم این شغل را فرا بگیرید.

روش دیگر شرکت در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاهی معتبر است. آموزش نصب دوربین مدار بسته دوره ای است که افراد می توانند با شرکت در آن از تخصص لازم برای نصب دوربین های مداربسته که نقش مهمی در تامین امنیت الکترونیک دارند، برخوردار شوند. البته این دوربین ها امروزه ها علاوه بر تامین امنیت برای موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آنها می توان به بررسی کارمندان، دسترسی از راه دور و غیره اشاره کرد.

یکی از مهارت هایی که به صورت اصولی در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به افراد داده می شود، امکان هماهنگ سازی دوربین ها با تلفن همراه است. در نتیجه آنها می توانند با انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی تلفن همراه خود، نظارت بهتر و دقیق تری در حوزه های مختلف داشته باشند.

با شرکت در دوره های نصب دوربین مدار بسته در مدت زمان کوتاهی کلیه مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در این شغل را به دست آورده و می توانید به نصاب حرفه ای دوربین تبدیل شوید.


آموزشگاه فنون برق بهترین آموزشگاه برای مرکز آموزش دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته دوره ای است که مجتمع فنون برق آن را در کنار دوره های آموزش برق ساختمان ، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب کولر گازی ، آموزش نصب پکیج دیواری و بسیاری از دیگر دوره های برق و الکترونیک در چند نوبت سالانه برگزار می کند.
این مرکز آموزشی برای برگزاری دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته و دوره های دیگر از بهترین اساتید آموزشی ایران و همچنین بروزترین تجهیزات آموزشی استفاده می کند. رعایت این موارد باعث شده که مدرک آموزشی این آموزشگاه از اعتبار بسیار بالایی برخوردار باشد و افرادی که دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته و دوره های دیگر را فرا گرفته اند بتوانند به راحتی به بازار کار ورود کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی فنون برق به آدرس اینترنتی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها