سازمان هواپیمایی تداوم پرواز مسافری میان ایران و چین را تکذیب کرد

در حالی که لیستی از پروزاهای شرکت هواپیمایی ماهان از ایران به چین در فضای مجازی در حال انتشار است، سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری گفت: هیچ پرواز مسافری از ایران به چین و بالعکس صورت نمی‌گیرد.

سازمان هواپیمایی تداوم پرواز مسافری میان ایران و چین را تکذیب کرد

در حال حاضر در فضای مجازی خبری مبنی بر انجام پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در شب گذشته و بامداد امروز دست به دست می‌شود؛ این در حالی است که بر اساس مصوبه کمیته مقابله با ویروس کرونا به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزرای بهداشت، کشور و راه و شهرسازی در ۱۳ بهمن امسال تصمیم بر تعلیق پروازهای چین گرفته شده بود.

همچنین در دو روز اخیر آمارهایی از سوی وزارت بهداشت مبنی بر ابتلاء یا درگذشت برخی شهروندان بر اثر این ویروس منتشر شده است.

در همین راستا، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری به اعلام کرد: هیچ پرواز مسافری توسط هیچ شرکت هواپیمایی از ایران به چین صورت نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: از روزی که دستور توقف پروازها از ایران به چین صادر شد تمامی پروازهای مسافری بین این دو کشور متوقف شده است.

وی گفت: پرواز باری (کارگو) نیز بصورت موردی و با مجوز و تحت نظارت وزارت بهداشت انجام‌می شود.

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

سازمان هواپیمایی تداوم پرواز مسافری میان ایران و چین را تکذیب کرد

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ایرانی
    0

    یاد چوپان دروغگوبخیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ایرانی
    0

    این همان دروغ گوی که میگفت با قاطعیت میگم سانحه بوده است.

  • حقیقت
    0

    قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس! این آدم همان دروغگویی است که 3 روز پر رو پر رو می گفت: هواپیما دچار نقص فنی شده و دیگر هیچ!

  • طوطیو بازرگان
    0

    من خودم بلیط دارم برای پکن ...اینقدر دروغ نگویید کنتور نمیندازه

  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    توی سایت فرودگاه امام نیست.ولی توی سایت فرودگاه شانگهای که هست.دیگه اونا که دروغ نمیگن.همین الان یه سرچ ساده توی سایت فرودگاه شانگهای بزنید معلوم میشه کی راست میگه کی دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها