سخنگوی دولت:

دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد

سخنگوی دولت از موافقت هیئت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.

دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‌دولت امروز با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد. از جمله دلایل اعلام موافقت تقویت و تجمیع ابزارهای نظارتی دولت بر بازار، کنترل مؤثرتر قیمت‌ها، تسهیل تجارت و رونق تجارت خارجی، سیاست‌گذاری واحد و چابکی در امور بازرگانی و حمایت جدی‌تر از مصرف‌کننده بود.»

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    چندین نوبت لایحه احیاء وزارت بازرگانی در دولت دوازدهم به مجلس تقدیم شد ولی رأی نیاورد و حتی باعث برکناری وزیر وقت صمت به جهت مخالفت با لایحه دولت و لابی گری با برخی نمایندگان جهت دادن رأی مخالف به لایحه دولت گردید!

  • ناشناس
    0

    شماها شیطان هم درس میدهید هر چیزی به نفع تون نباشه رد میکنید ولی به نفع تون باشه هزار تا آیه سوره میآورید شیطان از کارهای شما رفته تعطیلات

  • احمد
    0

    بارها گفته شد رییس برنامه وبودجه کل دولت را با مشکل روبرو کرده الان هم دولت مجبور شد یک وزارتخانه دیگر هم دچار تغییر کند تا این میر کاظمی هست همه وزارت خانه ها بهمین مشکل دچار میشوند دولت از نقطه سازمان برنامه و بودجه سوراخ است

  • ناشناس
    0

    خاله بازی یکی ادغام میکند یکی تفکیک می کند ومردم همچنان سر کار .

  • جوجه
    0

    آقای سخنگوی انقلابی طرح تقسیم جوجه در روستا ها از کی بود؟ خیلی طرح خوب و جذاب برای مبارزه بافقر و فساد وکاهش طبقاتی است!! اگر امکان دارد کشندگان جوجه را به اشد مجازات برسانید!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها