نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز افتتاح شد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه از افتتاح نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز خبر داد.

نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز افتتاح شد

سردار سرتیپ فریدون محمدی سقایی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی در اهواز اظهار کرد: این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود که اولین دوره آن در منطقه اروند و سال گذشته نیز در همین پادگان برپا شد.

وی با اشاره به برگزاری دائمی این نمایشگاه با هماهنگی ستاد کل راهیان نور افزود: یکی از دلایل برپایی نمایشگاه در پادگان شهید حبیب الهی این است که جرقه‌های عملیات‌های دوران دفاع مقدس در این منطقه زده شد و رزمندگان خوزستان اینجا مقابل دشمن ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تولید داخل بودن تمامی تجهیزات مستقر در این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه فضای مناسبی است تا راهیان نور از نزدیک با چنین دستاوردهای مهمی آشنا شوند.

سردار سرتیپ محمدی با اشاره به اینکه این دستاوردها تنها بخش کوچکی از توان دفاعی کشور است، ادامه داد: امیدواریم که هر سال این نمایشگاه را پررنگ‌تر برگزار و به آن رونق بیشتری بدهیم.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم که دشمن پیام ایران را دریافت کرده باشد که فرزندان این ملت راه خود را انتخاب و با تمام قدرت و امکانات از این انقلاب و کشور دفاع می‌کنند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • AV
    0

    من دست تک تک شون را می بوسم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها