فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

بیانیه‌ گام دوم انقلاب مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی را روشن می‌کند/ فرصت‌های موجود بیشتر از تهدیدات است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی بیانیه‌ گام دوم انقلاب را مهم‌ترین سند جمهوری اسلامی دانست و گفت: این بیانیه مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) را روشن می‌کند.

بیانیه‌ گام دوم انقلاب مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی را روشن می‌کند/ فرصت‌های موجود بیشتر از تهدیدات است

 آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دانشجویان دوره ۳۴ مدیریت دفاعی) صبح امروز،(دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲) با حضور امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: این دانشگاه دکترین آموزشی نیرو‌های مسلح را در دستورکار خود قرار داده است،  در حال ۲۷۷ افسر از سپاه و ارتش در این سالن حضور دارند و همچنین ۱۴ دانشجوی مهمان از سایر کشور‌ها نیز حاضر هستند.

سرلشکر موسوی: بیانیه‌ گام دوم انقلاب مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی را روشن می‌کند/ فرصت‌های موجود بیشتر از تهدیدات است

وی گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تلاش می‌کند بینش و دانش دانشجویان را افزایش دهد تا در آینده فرماندهان و نیرو‌های خبره‌ای به جامعه اسلامی تقدیم کند.

امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه مراسم ضمن تبریک به دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: امیدوارم این دوره برای شما و ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح و کشورمان بابرکت باشد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به حضور ۱۴ دانشجوی مهمان گفت: امیدواریم هر روز شاهد حضور بیشتر این عزیزان از سایر کشور‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه دوره دافوس فرصت بی‌نظیری در مسیر خدمت است بیان کرد: تحولات توجه به استفاده درست از زمان را بسیار حائز اهمیت می‌کند و دانشجویان باید به بهره‌برداری از لحظات زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشند تا در آینده همچون خورشید در واحد خود بدرخشند.

امیرسرلشکر موسوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه مهم‌ترین سند جمهوری اسلامی است و مسیر حرکت برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را روشن می‌کند.

سرلشکر موسوی: بیانیه‌ گام دوم انقلاب مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی را روشن می‌کند/ فرصت‌های موجود بیشتر از تهدیدات است

فرمانده کل ارتش گفت: ما باید بدانیم در کجای تاریخ و جغرافیا ایستاده‌ایم. اگر کسی بر این موضوع واقف شود جایگاه بی‌نظیر خود را بهتر درک می‌کند. نگاه تمدنی یعنی توجه به آغاز آفرینش، توجه به فراز و نشیب زندگی در طول چندین هزار سال گذشته و چالش هوای نفس با شیطان تا کنون و در زمان غیبت.

امیرسرلشکر موسوی در ادامه این مراسم گفت: اگر همه پای کار بیانیه گام دوم بیایند شاید بتوانیم از پیچ تاریخی بگذریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مسائل روز دنیا گفت: همه حوادث در درون خود دارای فرصت و تهدید‌اتی است و فرصت‌های موجود برای کشورمان بیشتر از تهدیدات است.

وی گفت: برای استفاده از فرصت‌ها و خنثی‌سازی تحریم‌ها قوی‌تر شدن بهترین گزینه است، انسان‌ها می‌توانند از حداقل امکانات بیشترین استفاده‌ها را داشته باشند و فرماندهان در استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود نقش بسزایی دارند.

سرلشکر موسوی: بیانیه‌ گام دوم انقلاب مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی را روشن می‌کند/ فرصت‌های موجود بیشتر از تهدیدات است

امیرسرلشکر موسوی در پایان خطاب به دانشجویان حاضر در سالن گفت: ۱۳ ماه دیگر ارتش در دستان شماست، قدر جوانی خود را بدانید ارتش از مهر و آبان سال آینده دست شماست و اگر می‌خواهید رکن مهم دفاعی قوی شود از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید تا بتوانید وظیفه‌ای که در گام دوم انقلاب بر عهده شماست را به نحو احسن انجام دهید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها