رئیسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه شد

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه منصوب شد.

رئیسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ظهر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و با رعایت ملاحظات بهداشتی و محدویت تعداد مدعوین در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

در این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه معرفی و منصوب شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت در مدت تصدی خدمت ده ساله مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تقدیر شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه درسپاه، با تأکید بر رعایت همگان به دستورات بهداشتی و تقدیر و تشکر از کادر درمان که بصورت جهادی و خستگی ناپذیر یک سال و نیم هست که فداکارانه در حال خدمت رسانی درمانی به مردم هستند، افزود: فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، معنویت افزایی است بنابراین لازم است هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم و ممنون شهدا و امام شهدا باشیم و در همان مسیر نورانی آنها قدم برداریم و هرکس بنا بر وظیفه ای که دارد درست عمل کند تا مشمول دعای خیر امام عصر (عجل الله تعالی الشریف) و نائب برحقش (حفظه الله) قرار بگیریم و اگر به این توفیق دست یافتیم حتمأ عاقبت بخیر می شویم.

وی با اشاره به ایام حزن و اسارت آل الله خطاب به پاسداران نیروی دریایی سپاه گفت: شما در جبهه حسینی برجسته ترین مصادیق در این زمان هستند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به ایام محرم الاحرام اظهار داشت: امام حسین (علیه السلام) بر گردن ما حق حیات دارند.خداوند در قرآن به ما می فرمایند پیروی شما از پیامبر عامل حیات می شود. در فرهنگ پاسداری ما می گوییم سر می دهیم که اسلام سر ندهد. امام حسین (علیه السلام) از مرگ اسلام جلوگیری کرد. امام حسین با زنده نگه داشتن دین حیات ما را تضمین کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم احیا کننده بود و این تنها بواسطه ولایت پذیری وی بود. چرا که حضرت اباالفضل با ولایتمداری به این مقام رسید نه بواسطه وفا یا شجاعت ایشان.

وی در ادامه افزود: نیروی دریایی سپاه در ماموریت های بزرگ و تاثیر گذار نقش بسیار موثری دارد. هم ولی و مولایمان از نیروی دریایی ابراز رضایت دارند و هم فرمانده محترم کل سپاه به نیروی دریایی نگاه ویژه ای دارند و از حاج آقا صداقت که حقیقتاً در این سالها بواسطه توجه و تلاشهای ویژه ای که در مباحث معنوی و خانواده داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: پیشنهاد مسئولیت حاج آقا رئیسی را خدمت حضرت آقا دادیم که با موافقت ایشان موجب سرور قلبی بنده شد. و اذن دادند که وی در این مسئولیت مهم خدمت کنند.

در این مراسم فرماندهان مناطق دریایی و رده های مستقر در بندرعباس و برخی از مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ارتش بصورت محدود در جلسه حضور داشتند و فرماندهان رده ها و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه ندسا از طریق ارتباط تصویری در مراسم حضور داشتند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها