در دیدار فرمانده حشد الشعبی

سردار سلامی: حامی و پشتیبان حشد الشعبی هستیم

فرمانده کل سپاه در دیدار فرمانده حشد الشعبی گفت: ما در جبهه مقاومت و تداوم این نبرد بزرگ حامی و پشتیبان شما هستیم.

سردار سلامی: حامی و پشتیبان حشد الشعبی هستیم

فالح الفیاض، فرمانده حشدالشعبی عراق امروز( یکشنبه) با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار حضور توامان رئیس جمهور عراق و فرمانده حشدالشعبی این کشور در مراسم تحلیف سیزدهم ریاست جمهوری ایران را حاوی پیام های مهم توصیف کرد و با تجلیل از نقش راهبردی حشدالشعبی در پیروزی ملت عراق بر داعش و تامین امنیت و ثبات این کشور گفت: چیزی که ما امروز به نام زوال امریکا در صحنه جهانی از آن صحبت می‌کنیم بخش مهم آن در عراق اتفاق افتاده است ، یعنی مقاومتی که در این کشور شکل گرفت امریکایی ها را ضعیف و فرسوده کرده و با بالا بردن هزینه‌هایشان، آنها را بین دو شر قرار داد که اگر بمانند آسیب می‌بینند و اگر هم از عراق خارج شوند شکست خورده‌اند.

وی افزود :حرف‌های اساسی همواره در میدان زده می‌شود و قدرت‌های واقعی سیاسی، قدرت های میدانی هستند و حشدالشعبی در این عرصه فوق‌العاده است و انشالله قدرت آن به عنوان یک نیروی دفاعی، جهادی با آرمان های بزرگ، ایمان قوی، انسجام درونی و نظم و انضباط والا گسترش می یابد.

فرمانده کل سپاه ویژگی ها و خصایص حشدالشعبی را ضامن ماندگاری و نقش تعیین کننده و موثر این نبرد در آینده عراق قلمداد و خاطرنشان کرد: ما و امت اسلامی وقتی غیظ و غضب امریکا نسبت به شما را دیدیم خوشحال شدیم ، چون متوجه کار موثرشما شدیم .

سرلشکر سلامی رمز اساسی توفیقات مقاومت و حشدالشعبی را وحدت و اتصال آنها با مردم و نهادینه شدن این درک که شما مدافع عزت و امنیت آنها هستید توصیف و خاطرنشان کرد: همه ما و شما باید هوشیار باشیم که مردم تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیرند ، هرچند شما بخش‌های سخت مبارزه را سپری کرده‌اید اما از کید و حیله دشمن هرگز نباید غفلت کرد.

وی با بیان اینکه پیوند ما با شما ایمانی ، اسلامی ، دینی و بدون توجه به مرزهای جغرافیایی است تصریح کرد: ما جزئی از پیکره امت اسلامی هستیم و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اثبات کردند عراق سرزمینی است که مردم به خاطر کربلا ،نجف ، کاظمین و سامرا حاضرند فدای آن شوند.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: ما در جبهه مقاومت و تداوم این نبرد بزرگ حامی و پشتیبان شما هستیم و امیدواریم که مصوبه مجلس ملی عراق در خروج نظامیان امریکایی از این کشور به صورت عملی و به نحو احسن تحقق یابد و عراق مستقل ، مقتدر و امن بدون حضور اشغالگران به راه خود ادامه دهد .

فالح الفیاض فرمانده حشدالشعبی عراق هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ملت عراق و حشدالشعبی این کشور با تجلیل از مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الهام دهنده حشدالشعبی بود و امروز حشدالشعبی وجود خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی و تلاش‌های ابو مهدی المهندس که جانشان را فدا کردند ؛می داند.

وی افزود: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم می‌تواند شجره طیبه مقاومت و حشد الشعبی را بخشکاند ؛ اما به تدبیر و سنت الهی و به برکت خون شهدا و امدادهای غیبی ، این جریان به پیش می‌رود و تصمیم خروج امریکا از عراق بعد از شهادت شهیدان عزیز ، اتفاق بسیار بزرگ و مهمی بود .

فالح الفیاض با بیان اینکه ملت عراق و حشدالشعبی، سپاه را به واسطه خون حاج قاسم و کمک هایش عزیز می‌دانند، افزود: ما به الگوی سپاه با خصوصیات انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و امروز چگونگی استفاده از تجربه سپاه با قوانین و خصوصیات عراق را وظیفه خود می‌دانیم و هرگز روزی که رسانه‌های آمریکایی بعد از ورود داعش نقشه عراق را در حال سوختن نشان دادند را فراموش نخواهیم کرد.

فرمانده حشدالشعبی نعمت ائمه ، مرجعیت و شهدا را عامل به حرکت در آمدن روحیه جهادی در عراق قلمداد و تاکید کرد: در عراق هیچ قدرت و کشوری نمی‌تواند در عین دوستی با عراق با حشدالشعبی دشمنی داشته باشد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    بله این بدیهی یه مقداری دست ازسر ملت خودمان بکشید آب مظلومیت خوزستان باهمین حشد الشعبی دادید

  • احمد
    0

    این مفت خورها هنوز به کشورشان باز نگشتند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها