فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمن برای گرفتن حجاب فرزندان ایران برنامه‌ریزی کرده است/ رفع مشکل شغل، مسکن و ازدواج جوانان از سوی نیرو هوایی

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی جذاب و رایگان برای گرفتن عفاف و حجاب جوانان کشور برنامه‌ریزی کرده است، بر نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

دشمن برای گرفتن حجاب فرزندان ایران برنامه‌ریزی کرده است/ رفع مشکل شغل، مسکن و ازدواج جوانان از سوی نیرو هوایی

امیرعزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش عفاف و حجاب که در سالن همایش هتل نهاجا برگزار شد، گفت: این مراسم به مناسبت ازدواج تعدادی از زوج‌های فرزندان و کارکنان نیروی هوایی و همچنین تقدیر از خانواده های برگزیده عفاف و حجاب کوی‌های سازمانی برگزار شده است.

وی افزود: دشمن بر مسائل فرهنگی، اعتقادات، باورها و سنت‌های ما متنرکز شده تا مانع از گرایش جوانان و ملت ایران اسلامی به آنها شده و موجب از بین رفتن این مسائل شود و برگزاری چنین برنامه‌هایی مانع از توفیق دشمن می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش فراهم کردن شرایط مناسب برای ازدواج آسان کارکنان نیروی هوایی را از جمله سیاست‌های این نیرو دانست و گفت: این سیاست برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سفارشات و احکام دینی و قرآن کریم است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه امروزه جوانان سه مشکل شغل، مسکن و هزینه‌های ازدواج را مطرح می کنند، اظهار داشت: نیروی هوایی با استخدام جوانان، مشکل شغل و در ادامه به نحوی موضوع مسکن را مرتفع ساخته و مشکل سوم را هم تا حدودی حل کرده است.

وی ادامه داد: کارکنان جوانی که از تهران به سایر شهرها برای ادامه خدمت منتقل می شوند بلافاصله در تمام آن پایگاه‌ها منزل سازمانی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه این نیرو در شهرک‌های سازمانی خود به دنبال نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین کارکنان و خانواده‌ها است،‌ افزود: این موضوع از مطالبات اساسی رهبر معظم انقلاب است و نیروی هوایی برای اینکه سبک زندگی اسلامی در شهرک‌ها نهادینه شود به عفاف و حجاب توجه دارد و طبق گفته بزرگان، سلامت افراد و جامعه در گرو حفظ عفاف و حجاب است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه دشمن برای گرفتن عفاف، حجاب و حیا از مردم ایران سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی کرده است،گفت: دشمن برای رسیدن به این هدف فضای مجازی جذاب و رایگان همراه با جلوه‌های بسیار زیبا در اختیار فرزندان ما قرار داده است تا حیای جوانان ما از بین ببرد.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • آ
    0

    درودبرارتش‌مردمی.

  • فندک
    0

    آقای عزیز لطفا فقط در امور نظامی که تخصص جنابعالی است اظهار نظر کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نون همین کاراشو میخوره وگرنه مطمئن باش تخصصی ندارد

  • داروغه
    0

    دشمن به هدفش رسیده به واسطه مدیریت شما ها

  • پزشک سهمیه ای
    0

    اره .دشمن برای حجاب.شما برای نان و اب و برق و گاز و تلفن و اینترنت و ازدواج و تحصیل و واکسن‌و بهداشت و جاده ها و اتوبوس ها و هواپیما وقطار و هوا و زندان و هسته ای و امنیت و ..... برنامه های خوبی دارید

  • Kian
    0

    نصیر زاده : دشمن برای گرفتن حجاب فرزندان ایران برنامه ریزی کرده و آخوندها برای باقی مانده آنچه از ثروت این مملکت که هنوز نخورده اند .

  • مش جمعه
    0

    چرا در خصوص حیطه کاری خود حرف نمیزنی.رضا شاه کبیر میر دوئی بود که با پشت دست میزند تو دهنت.تو به حقوق و مزایای نیروهای تحت امرت رسیدگی کن که دنبال انتقال به نیروهای دیگر نباشند

  • خ
    0

    شعر نگو حجاب کجا بود ،،،شما وضعتون خوبه وبهتون میرسند ،،مردم خرد شدن با این گرانیها

  • ناشناس
    0

    چاپلوسی بس است انهای که این ادعا هارا داشتند دخترانشان و فرزندانشان در اروپا با پول این مردم ازاد میگردند شاید فرزندان تو هم انجا باشد مثل دختر حداد روحانی لاریجانی خاتمی نوه های میدونی که ..............هزاران

  • علی
    0

    رفتم دخترم دبیرستان دولتی ثبت نام کنم ۷۵۰هزارتومن خوااست مجبورشدم قرض کردم حالا دختر دیگر و دو پسرم جرات ندارم برم از کجا بیارم خدا همگی تون لعنت کنه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها