فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

رژیم صهیونیستی چمدان هایش را ببندد و به فکر منطقه دیگری باشد/ ملت فلسطین با دستان خود و با لوله های فاضلاب، موشک ها و راکت ها را ساخت

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید چمدان هایش را ببندد و در جستجوی منطقه دیگری برای زندگی باشد.

رژیم صهیونیستی چمدان هایش را ببندد و به فکر منطقه دیگری باشد/ ملت فلسطین با دستان خود و با لوله های فاضلاب، موشک ها و راکت ها را ساخت

سردار امیرعلی حاجی زاده در گفت وگو با شبکه المسیره گفت: رژیم صهیونیستی از موشک ها و راکت هایی شکست خورد که ملت فلسطین با دستان خود و با لوله های فاضلاب آن ها را ساخت.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید چمدان هایش را ببندد و به دنبال منطقه دیگری برای زندگی در آمریکا و یا آلاسکا و یا اروپا باشد.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی سست است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ با ایران تنها حرف های بیهوده و اباطیل است به ویژه بعد از اینکه در برابر مقاومت فلسطین شکست خوردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با اشاره به تهدیدات بیهوده رژیم صهیونیستی گفت: نوار غزه که اکنون در محاصره قرار دارد توانست شکست بزرگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسن لر
    0

    اقای حاجی زاده به فکر کشور خودتون باشید جوانانمون همه به فکر مهاجرت دارن ازکشوردسته دسته خارج میشن یا دارند پیش پدرمادراشون به دام اعتیاد گرفتار میشن تبعیض و بیکای و گرانی کمرمونوشکسته

  • علی معصومی سرباز گمنام امام عج
    0

    الکی مردم را سر کار نگذارید خواهشمندم.

  • ر
    0

    رزومه ی این سردار را اگر ببینی ، با توجه به اوضاع فعلی کشور میتوان پی برد که ایشان هیچ کمکی به توسعه و پیشرفت ملت ایران نکرده است جز حیف و میل کردن بیت المال. کاری که با هزار تومان میشود انجام داد میلیونها تومان هزینه کرده است و بسیاری از سرمایه های انسانی و اقتصادی کشور را منهدم و منفجر کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها