رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح:

موساد، پشت پرده اصلی ترور شهید فخری زاده/ راه شهید ادامه دارد

رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موساد، پشت پرده اصلی ترور شهید فخری زاده است.

موساد، پشت پرده اصلی ترور شهید فخری زاده/ راه شهید ادامه دارد

سردار محمد عزیزی دلشا گفت: شهید دکتر فخری زاده شخصیتی خستگی ناپذیر و پرتلاش، فخر جامعه علمی و دفاعی کشور و پایه گذار بسیاری از حوزه های علوم فناوری جدید بودند. وی حوزه های علمی و دفاعی مورد نیاز کشور را به خوبی هدایت و شاگردان متعددی را هم تربیت کرد و باقیات صالحات نیکویی برای زندگی پس از شهادت خود ذخیره نمود.

رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بخش عمده افتخارات پدافند هسته ای، پدافند شیمیایی، میکروبی و هوایی کشورمان مرهون تلاشهای دکتر فخری زاده است، این شهید به قدری حوزه های علمی ایران را رشد داد که دشمنان، وجود ایشان را در جمهوری اسلامی ایران تحمل نکرده و بزدلانه به ترور و حذف فیزیکی ایشان اقدام کردند.

فلسفه شهادت همیشه اینطور بوده که با افتادن پرچم از دست یک نفر، دهها نفر برای برداشتن پرانرژی تر این پرچم خیز برمی دارند، کمااینکه پیامهایی هم که از روز گذشته از دوستان این شهید دریافت کردیم حاکی از انرژی فوق العاده برای ادامه این مسیر است و بی شک این مسیر با قوت ادامه خواهد یافت.

وی گفت: مردم ما این ترورها را می شناسند و از نظر تحلیلی کاملاً محرز است که پشت صحنه این جنایت موساد و اسرائیل قرار دارند و خود نیویورک تایمز نیز به نقل از سه مقام اطلاعاتی آمریکا به این موضوع اشاره کرد و البته رئیس ستاد کل هم اعلام کرد که دشمنان منتظر انتقام باشند که معتقدم این کار حتماً عملیاتی و دل مردم شاد خواهدشد.

منبع: رادیو گفت و گو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    اول باید عوامل داخلی شناسایی بشن موساد خودش که نیومده ترور کنه وبره

  • علی
    0

    ما اماده جنگیم از این وضع خسته و شرمنده زن و بچه شدیم جنگ را شروع کنید ما بیکار و اماده رفتن به جنگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها