در گفت و گو با خبر فوري مطرح شد

ارزيابي سخنگوي سپاه از تحريم هاي جديد آمريكا/ سير پيشرفت دفاعي ما متوقف نمي شود

سخنگوي سپاه پاسداران از ادامه سير پيشرفت دفاعي كشورمان بدون توجه به تحريم ها خبر داد.

ارزيابي سخنگوي سپاه از تحريم هاي جديد آمريكا/ سير پيشرفت دفاعي ما متوقف نمي شود

سردار رمضان شريف سخنگوي سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره تحريم هاي جديد خزانه داري آمريكا عليه برخي از مقامات و موسسات دفاعي كشورمان اظهار كرد: توان دفاعي كشورمان در زير سايه تحريم ها از ابتداي انقلاب تا به امروز رشد خوبي داشته است به گونه اي كه دشمنان جمهوري اسلامي ايران نيز به اين توانمندي اذعان دارند.

وي تصريح كرد: سير پيشرفت دفاعي ما بدون شك با همين رويه فعلي ادامه خواهد داشت و متوقف نمي شود و تحريم ها تاثيري در آن ايجاد نمي كند.

سخنگوي سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: انتشار اسمامي افرادي در ليست تحريم هاي جديد آمريكا تازگي ندارد و نام افرادي كه در اين ليست قيد شده تكراري است.

شريف تصريح كرد: اسمامي شركت هايي هم كه با نام هاي مشابه در ليست تحريم آمريكا قرارگرفته است چيز جديدي نيست كه سبب شود اتفاق جديدي در كشورمان رخ دهد.

وي تاكيد كرد: اساس تفكر سپاه از ابتدا بر استقلال و بي توجهي به بيگانگان بوده از اين رو اين رويه سبب شده تا سپاه به درجه اي برسد تا اينگونه تحريم ها در رويه اقداماتش و تقويت بنيه دفاعي كشورمان هيچ تاثيري نداشته باشد.

سخنگوي سپاه پاسداران اظهاركرد: ما بر اين باوريم كه آنها نيز به خوبي از قدرت ما مطلعند اما براي فضاسازي و افزايش فشارها بر ملت ما و در جهت پاسخ دادن به افكارعمومي خودشان نسبت به شكست هاي پي در پي در نبرد با داعش و البته ايجاد آن مجبور هستند دست به چنين اقداماتي بزنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها