رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مرد جنگ و ایستادگی هستیم

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ما باید این درس را به همه اعلام کنیم که مرد جنگ و ایستادگی هستیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مرد جنگ و ایستادگی هستیم

حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دستاوردهای نمایشگاه دفاع مقدس که صبح امروز در سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد، گفت: این نمایشگاه نماد مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: اگر عکس شهدا را نشان می دهیم می گوییم شهید داریم و اگر تاسیسات و تجهیزات را نشان می دهیم میخواهیم بگوییم ما با دشمن میجنگیم. اگر حضور خواهران را همچنان میبینیم می گوییم خواهران ما همانطور که در زمان جنگ پشتیبان جنگ بودند و اسیر شدند و کتاب نوشتند، الان هم هستند و این یک‌نماد دیگر است. هرچه پیش برویم نمادهای دیگر را می بینیم. مثلا سنگر می بینیم و سنگرنشینیم.

بهرامی ادامه داد: نمایشگاه‌ها برای این است که ما یاد شهدا را گرامی بداریم. اگر رهبری فرمودند امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست برای این است که یک عده در این مملکت مصاحبه کردند و حرف زدند و گفتند که برای چه این استخوان ها را بعد از سال‌ها می‌آورید و تشییع می‌کنید، اینها نمی فهمند که شهید یعنی چه و جنگ‌ یعنی چه، مقاومت در برابر دشمن یعنی چه؛ لذا دنبال این هستند که دستشان را در دست غرب بگذارند ولی هراندازه که دستشان را دراز کنند آنها دستشان را بیشتر می‌کشند.

بهرامی افزود: ما باید این درس را به همه اعلام کنیم که مرد جنگ و ایستادگی هستیم. در خدمت یادگاران جنگ و کسانی که امروز حافظ امنیت کشورند، هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم دین مان را نسبت به شهیدان ادا کنیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها