ProArt PQ22UC ایسوس، یک نمایشگر قابل حمل حرفه ای

ایسوس بزرگترین برند تولید کننده قطعات سخت افزار تایوان، از جدید ترین نمایشگر حرفه ای ویژه طراحان با قابلیت حمل در ابعاد ۲۱٫۶ اینچی رونمایی کرد.

ProArt PQ22UC ایسوس، یک نمایشگر قابل حمل حرفه ای

ProArt™ PQ22UC ایسوس، نمایشگری ۲۱٫۶ اینچی با تفکیک پذیری ۴K UHD (3840×2160) و فناوری HDR، دقت رنگ فوق العاده ی را برای طراحان و عکسان فراهم آورده است. این نمایشگر با بهره گیری از پنل OLED، میلیون ها نقطه غیر وابسطه آن می تواند پیکسل هایی با رنگRGB خالص را با نرخ کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ تصاویری بسیار واقعی ایجاد کند. پنل این نمایشگر برای تفکیک پذیری ۴K UHD، از فشردگی پیکسل ۲۰۴ ppi استفاده کرده که در نسبت تصویر همسان در رزولوشن Full HD، ۳۰۰ درصد فضای نمایش بیشتر را با جزئیات خارق العاده برای کاربر در دسترس قرار می دهد. همچنین نرخ تازه سازی ۱ میلی ثانیه ای آن، ProArt™ PQ22UC را به سریعترین نمایشگر بازار با قابلیت حمل تبدیل کرده است تا تصاویری بدون سایه و شفاف را ایجاد کند.

ProArt™ PQ22UC از استاندارد رنگ صنعتی برای تولید پیکسل ها بهره می برد که طیف رنگی ۹۹% در بازه DCI-P3، تصاویری واقعی را به نمایش می گذارد. دقت رنگ و کالیبراسیون کارخانه ای ProArt™ PQ22UC نیز با میزان Delta-E

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها