ایده جدید از ال جی به جای تولید گوشی تاشو

ال جی وی 50 که به تازگی معرفی شده در مقایسه با وی 40 تغییرات قابل توجهی را شاهد نبوده. گوشی جدید کره ای ها به اسنپدراگون 855 مجهز شده و از فناوری مخابراتی 5G هم پشتیبانی می کند.

ایده جدید از ال جی به جای تولید گوشی تاشو

قاب جدید شبیه به یک کیف است که بخشی از آن به یک نمایشگر اولد مجهز شده. ال جی وی 50 خود یک نمایشگر 6.4 اینچی دارد اما قاب جدید با حاشیه های نسبتاً بزرگ از نمایشگری 6.2 اینچی بهره می برد.

ال جی وی 50 با قاب جدید هم به خوبی در جیب جا می شود و لولایی 360 درجه دارد. ال جی برای قاب جدید خود از چیپست وای فای اختصای استفاده کرده که از برد کوتاه اما فرکانس بالایی بهره می برد تا داده های مورد نیاز را از گوشی به نمایشگر دوم (یا برعکس) بفرستد. در بررسی هایی که خبرنگاران داشته اند نمایشگر دوم روان و بدون هیچ گونه تأخیری کار می کند؛ مشابه با اینکه یک مانیتور دوم را به کامپیوتر خود متصل کرده باشید.

در پشت گوشی پین هایی به چشم می خورد که از طریق آنها انرژی مورد نیاز نمایشگر از طریق باتری گوشی منتقل می شود. به عبارتی باید گفت که نمایشگر دوم فاقد باتری جداگانه است. این موضوع خوبی است چرا که اگر باتری اضافه ای برای نمایشگر در نظر گرفته می شد، قطعا شاهد قاب بزرگتری بودیم.

اما قاب بی ایراد هم نیست. کیفیت نمایشگر آن با نمایشگر گوشی تفاوت کم اما قابل تشخیصی دارد. دمای رنگ ها و زاویه دید بین این دو به وضوح متفاوت است. علاوه بر این به دلیل اندازه متفاوت، در کنار یکدیگر متقارن به نظر نمی رسند. نرم افزاری که ال جی برای این سیستم در نظر گرفته چندان هم بد نیست اما گاه شاهد رفتارهای عجیب هستید. گاهی در حالی که برای ورود اطلاعات در نمایشگر سمت راست تلاش می کنید کیبورد روی نمایشگر سمت چپ نشان داده شود. بعضی از بازی های ریسینگ هم نمایشگر دوم را با دردسر به عنوان گیم پد تشخیص می دهند.

ال جی اعلام کرده که می خواهد تمامی گوشی های 5G آینده اش با نمایشگر های دوم سازگار باشند. هنوز قیمت نمایشگر دوم ال جی وی 50 اعلام نشده اما انتظار می رود این دو در کنار هم چند صد دلار ارزان تر از هواوی میت ایکس و گلکسی فولد سامسونگ باشند.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها