اکانت های گوگل پلاس به زودی بسته می شوند!

به تازگی خبرهای کامل تری در مورد گوگل و اکانت های گوگل پلاس منتشر شده که نشان می دهد این اکانت ها به زودی و در تاریخ 2 آپریل بسته می شوند.

اکانت های گوگل پلاس به زودی بسته می شوند!

بسته شدن اکانت های گوگل پلاس
روز 8 اکتبر سال 2018 ، گوگل اعلام کرده که قصد دارد تا اکانت های گوگل پلاس کاربران را به طور کامل ببندد. زمان اصلی این اتفاق قرار بود که در اوایل ماه آگوست 2019 رخ دهد اما پس از اتفاقات امنیتی که در ماه دسامبر رخ داد ، این زمان تغییر کرد و به ماه آپریل منتقل شد. حالا خبرها حاکی از آن است که روز موعود 2 آپریل خواهد بود.

زمان نهایی برای خارج شدن از فضای گوگل پلاس
اگر شما از کاربران گوگل پلاس هستید ، امیدواریم که تا الان اکانت های خود را بسته و اطلاعات خود را از این اکانت برداشته باشید اما اگر هنوز این کار را انجام نداده اید باید بگوییم که زمان نهایی این موضوع روز 2 آپریل خواهد بود و در این روز گوگل پلاس تمام محتواهای موجود را از سیستم خود پاک خواهد کرد.

اظهار نظر گوگل در این زمینه
این شرکت در بلاگ خود راجع به این موضوع نوشت:

« از روز 2 آپریل سال 2019 ، ما احتمالا به صورت دائمی اکانت های گوگل پلاس را خواهیم بست و هر صفحه ای که شما تا به الان درست کرده باشید به صورت اتوماتیک تمام محتواهای آن پاک خواهد شد. تمام عکس ها و ویدئوها نیز همگی پاک خواهد شد. اگر شما اطالاعات و محتوایی در این فضا دارید که برای شما ارزشمند است ، بهتر است که هر چه سریع تر این اطلاعات را از این فضا خارج کنید. دقت کنید که شما فقط تا روز 2 آپریل برای این کارها زمان دارید. »

گوگل پلاس فقط و فقط برا شرکت ها فعال خواهد بود
همانطور که گوگل هم قبلا اعلام کرد ، گوگل پلاس فقط و فقط برای مصارف شرکت ها فعال خواهد بود و دیگر کاربر عادی نخواهد داشت. یعنی اگر شما اکانت گوگل پلاس خود را از طریق G Suite ساخته باشید ، هنوز هم می توانید به صورت عادی از آن استفاده کنید. در آخر اینکه API های این سیستم هم در تاریخ 7 مارچ به طور کامل از دسترس خارج خواهد شد. تا آن زمان شرکت گوگل اعلام کرده است که احتمال دارد اختلال هایی در API این سیستم بوجود آید.

نظر شما در مورد بسته شدن کامل گوگل پلاس چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

منبع: کالاسودا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها