آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود

حدودا ۶ هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ وان (LG G7 One) رسما عرضه شد.

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود

این دستگاه اولین آپدیت اندروید ۹ ال جی را دریافت کرد و دلیل آن حضور در پروژه اندروید وان بود. سه هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ را در ویدیویی دیدیم و حالا امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹
در حالی که ال جی در سال های گذشته یکی از پیشروترین ها در ارایه آپدیت اندروید نسخه جدید بود به نظر می رسد حداقل برای آپدیت اندروید ۹ اینطور نیست. ال جی نیز مانند سامسونگ و هوآوی رابط کاربری ویژه خود را دارد که این نیز یکی از موارد کند کننده ارایه آپدیت نسخه جدید سیستم عامل می تواند باشد. البته از یاد نبرید که پروژه تربل گوگل برای ال جی جی ۷ وجود داشت و این باید باعث سرعت بیشتر ارایه آپدیت اندروید ۹ شود.

ال جی به تازگی رسما تایید کرده است که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ (LG G7) در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد شد اما تاریخ دقیق مشخص نشده است. این نشان می دهد که شاید آپدیت اندروید ۹ ال جی G7 خیلی نزدیک نباشد. همچنین در نظر داشته باشید که عموما اولین ارایه آپدیت اندروید ۹ ال جی در کره منتشر خواهد شد و سپس به بازار جهانی می رسد.

منبع: ترنجی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها