درگ ارزان قیمت ها؛ تویوتا یاریس در برابر فولکس واگن پولو + فیلم

تویوتا یاریس و فولکس واگن پولو هر دو خودروهای ارزان قیمت و کوچک و اقتصادی هستند.

درگ ارزان قیمت ها؛ تویوتا یاریس در برابر فولکس واگن پولو + فیلم

معمولا کسی این خودروها را برای شتاب و درگ خریداری نمی کند البته فولکس پولو یک نسخه پرقدرت GTI دارد که برای این کار مناسب است ولی در این فیلم ما فقط با نسخه های ارزان قیمت این دو خودرو سر و کار داریم. تویوتا و کلا ژاپنی ها همیشه به خاطر قیمت رقابتی و کمتر از خودروهای اروپایی شهرت داشته اند ولی این بار قضیه فرق می کند زیرا تویوتا با اینکه ادعای ارزان بودن دارد در واقع گرانتر از پولو است! قیمت یاریسی که در این فیلم می بینید 77.590 رئال برزیل است در حالی قیمت فولکس پولو 68.120 رئال است!

بر خلاف تصور تویوتا در ازای پرداخت مبلغ بیشتر موتور و گیربکس بهتری به مشتری تحویل نمی دهد زیرا تویوتا یاریس مدل 1.5 XLS مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر است و گیربکس آن از نوع ضریب پیوسته CVT است. وزن یاریس 1147 کیلوگرم است. فولکس پولو مدل 200 TSI است که مجهز به موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ است که 128 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و گیربکس آن از نوع 6 دنده اتوماتیک معمولی است. وزن این خودرو 1150 کیلوگرم است.
در این فیلم یک درگ 1000 متر (1 کیلومتر) بین این دو خودرو برگزار می شود تا مشخص شود کدام یک از این دو خودروی ارزان قیمت سریعتر از دیگری است. سرعت هر دو خودرو در پایان مسیر نیز اعلام می شود.

منبع: خودرو بانک

1696

حجم ویدیو: 8.06M | مدت زمان ویدیو: 00:06:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها