ایسوس زنفون 6 با نوع جدیدی از بریدگی نمایشگر در راه است

اطلاعات جدید در مورد ایسوس زنفون 6 نشان می‌دهد که بریدگی بالای صفحه نمایش در این گوشی بسیار متفاوت از چیزی است که هم اکنون رایج است.

ایسوس زنفون 6 با نوع جدیدی از بریدگی نمایشگر در راه است

بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) دیگر برای کابران عادی شده است؛ به عبارتی وجود ناچ چند وقتی است که تعجب کسی را بر نمی‌انگیزد و دیگر برای کسی تازگی ندارد. البته پرواضح است که تمام کاربران از وجود این قسمت در گوشی خود راضی نیستند. حالا HDBlog در ایتالیا تعدادی عکس از ایسوس زنفون 6 منتشر کرده است. نکته قابل توجه این عکس‌ها، بریدگی صفحه نمایش گوشی بود. گرچه بریدگی بالای صفحه در این گوشی هنوز نیز وجود دارد، اما نوع آن با آنچه کاربران عادت به دیدنش دارند بسیار متفاوت‌تر است.

اندازه ناچ در این عکس‌ها بسیار کوچک بوده و یادآور بریدگی موجود در اسنشال فون است. با این حال، آن چیزی که واکنش مخاطبان را در پی داشته است محل قرار گرفتن بریدگی است. بریدگی گوشی‌های موجود همواره در وسط ضلع بالایی صفحه نمایش جای دارد اما در این مدل جدید ناچ تقریبا در گوشه راست قرار گرفته است. هفته پیش اطلاعات جدیدی افشا شد که صحت عکس های قبلی را تایید کرد و کاربران را بیش از پیش به این فکر انداخت که چیز جدیدی در راه است.

یا دقت در این تصاویر، اطلاعات بیشتری می‌توانیم در مورد این گوشی به دست آوریم. این گوشی ازدوربین دوگانه در پشت گوشی بهره می‌برد و یک پورت USB-C برای شارژ گوشی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این‌ها، یک جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز ازجمله ی ویژگی‌های این گوشی است.

احتمالا این گوشی در هنگام عرضه، یک گوشی میان رده به حساب خواهد آمد. با این وجود جواب ایسوس به چرایی تغییر بریدگی بالای صفحه نمایش بسیار جذاب خواهد بود. شکل جدید این گوشی هم اکنون بسیار عجیب و نامعمول به نظر می‌رسد اما شاید اگر گوشی را شخصا به دست بگیرید نظرتان تغییر کند.

منبع: پلازامگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها