عمر باتری پیکسل ۳ مشخص شد

حجم باتری پیکسل ۳ نسبت به پیکسل ۲ مقدار ۲۱۵ میلی آمپر افزایش داشته و به ۲۹۱۵ میلی آمپر رسیده است.

عمر باتری پیکسل ۳ مشخص شد

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال جز در دوربین و به صورت مشخص جز در قابلیت نایت ساید (Night Side) هیچ ویژگی دوست داشتنی ندارند، این حداقل احساس من است! اجازه بدهید ببینیم عمر باتری پیکسل ۳ به ناراضایتی ها یا به رضایتمندی ها می افزاید؟

همانطور که در تصویر بالا از تست باتری Gsmarena می بینید، عمر باتری پیکسل ۳ برای وبگردی ۱۰ ساعت و پخش ویدیو ۱۱ ساعت است. حتی اگر این عملکردها با ارفاق هم قبول شوند اما مدت زمان کلی تست ۶۹ ساعت بوده و اصلا قابل دفاع نیست. این نشان می دهد که مدت زمان آماده به کار پیکسل ۳ کم است و گوگل هیچ بهینه سازی خاصی در این بخش ندارد. البته این موضوع جدیدی نیست، گوگل حتی در نکسوس ها هم همین روال را داشت و بهینه سازی ویژه ای در زمان آماده به کار ندارد.

سرعت شارژر شدن باتری پیکسل ۳ برابر ۴۵٪ برای ۳۰ دقیقه است که به لطف شارژر ۱۸ واتی این سرعت را شاهد هستیم. همچنین شارژر ۱۰ واتی بی سیم گوگل، مخصوص پیکسل ۳ آن را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۲۴ درصد شارژ می کند و شارژ کامل در مدت ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه انجام می شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنم نظر شما را می دانم! جالب این که در تست دیگری دیده بودیم که عمر باتری پیکسل ۳ بیشتر از پیکسل ۳ ایکس ال است و مشخص نیست عملکرد باتری پیکسل ۳ ایکس ال چطور باشد.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها