خودرویی که قرار بود به ایران بیاید

مزدا مدل 2019 خودروی کراس اوور CX-5 را در ژاپن رونمایی کرد.

خودرویی که قرار بود به ایران بیاید

این مدل از موتور 2.5 لیتری جدید توربو دارد که از نوع بنزینی چهار سیلندر است و در مدل های CX-9 و مزدا 6 جدید نیز مورد استفاده قرار گرفته است و 227 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور دارد.

برای خریدارانی که خودروی دیزلی را دوست دارند نیز مزدا موتور 2.2 لیتری اسکای اکتیو D را عرضه می کند که از یک گیربکس 6 دنده دستی برخوردار است و هم در نسخه محرک جلو و هم در نسخه دو دیفرانسیل قابل خریداری است.

مزدا CX-9 جدید از سیستم تغییر بردار گشتاور با نام G-Vectoring Control Plus برخوردار است که در مقایسه با مدل فعلی این خودرو کنترل و کشش بهتری را فراهم می کند و با استفاده از ترمزها، پایداری خودروی در پیچ ها را بالا می برد. این سیستم حالا به صورت استاندارد در تمامی مدل های CX-9 موجود است.

مزدا CX-9 برای سال آینده به تجهیزات ایمنی جدیدی همانند سیستم تشخیص عابر پیاده در شب و پکیج Advanced Smart City Braking Support که نوعی سیستم ترمز خودکار است مجهز شده است. سیستم مالتی مدیای جدید مزدا نیز به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز است و در قالب سیستم Mazda Connect عرضه می شود.

در بخش ظاهری نیز مدل 2019 به رینگ های 17 اینچی آلومینیومی خاکستری رنگ و چیدمان جدید کنترلرهای سیستم تهویه مجهز است. تودوزی چرم ناپا، طرح چوب، نمایشگر 7 اینچی TFT در پشت آمپرها و نورپردازی LED سفید از دیگر نکات کابین هستند.

قیمت مزدا CX-5 جدید در بازار ژاپن از 22 هزار دلار آغاز و در گران ترین مدل به 34 هزار دلار می رسد.

منبع: خودرو بانک

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها