مقایسه میان‌رده‌های شیائومی و آنر با گوشی جدید لنوو

لنوو به تازگی در کنفرانسی تعدادی از گوشی‌های جدید خود را معرفی کرده است. این گوشی‌ها لنوو K5 پرو، لنوو S5 پرو و لنوو K5s هستند که در ادامه قصد داریم لنوو K5 پرو را با گوشی‌های ردمی نوت 5 و آنر 9 نسخه YOUTH مقایسه کنیم.

مقایسه میان‌رده‌های شیائومی و آنر با گوشی جدید لنوو

به تازگی کمپانی لنوو از گوشی‌های پرحاشیه خود پرده برداری کرده است. گوشی‌های لنوو K5 پرو، لنوو S5 پرو و لنوو K5s از جمله این گوشی‌ها هستند که با ورود آن‌ها به بازار می‌توان گفت نسل جدیدی از دوربین‌های چهارگانه مجهز به هوش مصنوعی پا به دنیای فناوری می‌گذارند. بعد از کنفرانس مطبوعاتی معرفی گوشی‌های جدید لنوو، مدیرعامل شرکت لنوو، چانگ چنگ، در مورد این گوشی‌ها گفت:

گوشی‌های تازه لنوو در بهترین قیمت عرضه خواهند شد. قیمت گذاری این گوشی‌ها همانند گوشی لنوو Z5 خواهد بود. اما کسانی که به دنبال گوشی‌های ارزان قیمت‌تر و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های قابل قبول چندرسانه‌ای و گرافیکی می‌گردند، گوشی لنوو K5 پرو می‌تواند یک انتخاب خوب باشد. گوشی‌ لنوو S5 پرو هم یک انتخاب مطمئن برای کسانی است که به عکاسی علاقه دارند.

لنوو K5 پرو/ Lenovo k5 Pro

در ادامه این مطلب قصد داریم گوشی لنوو K5 پرو و شیائومی ردمی نوت 5 و آنر 9 نسخه YOUTH را با همدیگر مقایسه کنیم. یک جدول مقایسه‌ای بین این سه گوشی نیز منتشر شده که در ادامه تصویر آن را خواهید دید. گوشی لنوو K5 پرو مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ دی پلاس 5.99 اینچی است. پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون 636 بوده و با خرید این گوشی می‌توانید تا 6 گیگابایت حافظه رم و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار داشته باشید. همچنین یک دوربین دوگانه با لنز‌های 16 و 5 مگاپیکسلی هم در این گوشی تعبیه شده که از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. باتری گوشی لنوو K5 پرو دارای ظرفیت بالای 4050 میلی آمپر ساعت است.

Redmi Note 5 Pro/شیائومی ردمی نوت 5

گوشی محبوب شیائومی ردمی نوت 5 هم مثل گوشی لنوو K5 پرو، مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ دی پلاس 5.99 اینچی است. پردازنده، حافظه داخلی و حافظه رم گوشی شیائومی ردمی نوت 5 درست مثل تازه وارد لنوو یعنی لنوو K5 پرو است. اما این این گوشی در بخش دوربین تفاوت‌هایی دارد. شیائومی ردمی نوت 5 مجهز به یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین تک لنزه سلفی 13 مگاپیکسلی است. باتری شیائومی ردمی نوت 5 هم یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است.

آنر 9 نسخه YOUTH/HONOR 9 YOUTH EDITION

در نهایت به گوشی آنر 9 نسخه YOUTH کمپانی هواوی می‌رسیم. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ دی پلاس 5.65 اینچی و یک پردازنده کرین 659 است. با خرید این گوشی تا 4 گیگابایت حافظه رم در اختیار خواهید داشت. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین دوگانه با لنز‌های 13 و 2 مگاپیکسلی است که از فناوری هوش مصنوعی هم بهره می‌برد. باتری آنر 9 نسخه YOUTH یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است.

منبع: پلازا مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها