AOC جدیدترین مانیتور گیمینگ از سری AGON را معرفی کرد

AOC از رهبران تکنولوژی پیشرفته در مانیتور، دیروز اولین عضو مانیتور گیمینگ سری AGON را با پشتیبانی از HDR معرفی کرد.

AOC جدیدترین مانیتور گیمینگ از سری AGON را معرفی کرد

مانیتور گیمینگ AG322QC4 یک مانیتور منحصر به فرد 32 اینچی QHD است که از نرخ بازسازی 144 هرتز بهره می برد. سرعت پاسخ دهی این مانیتور 4 میلی ثانیه بوده و از فناوری AMD FreeSync2 برخوردار است. این مانیتور تصویری بدون تاری، بدون سوسو زدن و بدون قطع شدن تصویر را در اختیار گیمرها می گذارد و تصاویری با وضوح بالا را به نمایش خواهد گذاشت. مانیتور گیمینگ AG322QC4 اولین مانیتورAOC است که از HDR400 بهره می برد.

مانیتور 32 اینچی جدید AOC با یک پنل منحنی VA ارائه شده و رنگ هایی زنده را به نمایش می گذارد. رزولوشن این مانیتور 1440×2560 است و تجربه ای هیجان انگیز از بازی ها را برایتان به ارمغان می آرود.

انحنای این نمایشگر با چشم بسیار سازگار است و این انحنای مناسب از خستگی چشم جلوگیری خواهد کرد. فناوری FreeSync2 به دارندگان کارت گرافیک های AMD این امکان را می دهد که تا با تکیه بر فناوری همگام سازی نرخ بروزرسانی تصویر، لکنت، پارگی و مشکلات اینچنینی را از بین برده و و یک گیم پلی صاف را تجربه نمایند. AMD FreeSync2 یک تجربه صاف و سریع از بازی را ارائه می دهد.

مانیتور جدید AOC با دارا بودن تکنولوژی FlickerFree تصاویری بدون سوسو زدن را ارائه می کند و با قابلیت LowBlue از خستگی چشم جلوگیری خواهد کرد. در واقع با کاهش نور آبی و بدون افت کیفیت تصویر می توانید از تصاویر لذت ببرید و در طولانی مدت بدون خستگی چشم از مانیتور AG322QC4 استفاده نمایید. این محصول هم اکنون در آمازون در دسترس قرار دارد و با قیمت 549.99 دلار به فروش می رسد.

منبع: سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها