درگ داج دیمن در برابر تسلا مدل S P100D

ویدئویی را خواهید دید که توسط کانال تسلا ریسینگ منتشر شده و ویترینی درخشان از قدرت تسلا مدل S P100D و بلایی است که این خودرو می‌تواند سر یک جفت داج دیمن بیاورد.

درگ داج دیمن در برابر تسلا مدل S P100D

اگرچه این دو خودرو برای اهداف نسبتاً متفاوتی ساخته شده‌اند اما در مسابقات درگ کاملاً قدرتمند ظاهر می‌شوند. تسلا یک سدان بزرگ، لوکس و خانوادگی است که با محدوده حرکتی قابل‌توجه و حتی پرفورمنسی جذاب‌تر عرضه می‌شود. دیگری هم یک هیولای آمریکایی است که مخصوصاً برای پیست توسعه یافته است.

داج ادعا می‌کند دیمن سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا با شتاب صفر تا 97 کیلومتر در ساعت 2.3 ثانیه‌ای می‌باشد. البته در شرایطی خاص این رکورد به 2.1 ثانیه هم کاهش می‌یابد. این خودرو در روی کاغذ حتی از بوگاتی شیرون (2.4 ثانیه) و تسلا S P100D (2.3 ثانیه) سریع‌تر است. در کل این عملکرد برای یک خودروی 8 سیلندر سوپرشارژردار دیفرانسیل عقب که فاقد سیستم چهار چرخ محرک تسلاست قابل‌توجه محسوب می‌شود.

البته این موضوع باعث نمی‌شود دیمن بتواند مسافت 400 متر را در 9.65 ثانیه و با سرعت چشمگیر 225 کیلومتر در ساعت طی نکند. این خودرو در تئوری می‌تواند تسلا را پشت سر بگذارد اما این‌طرف قضیه هم تسلا قرار دارد که اصلاً پا پس نمی‌کشد.

درویدئو می‌توانید ببینید که تقابل این دو خودروی کاملاً متفاوت چه نتیجه‌ای خواهد داشت. البته شاید برخی افراد ناراحت شوند. اگر ایلان ماسک بتواند مدل S را دوباره و در همین جهت توسعه دهد ما می‌توانیم یک سدان خانوادگی را ببینیم که مسافت 400 متر را در 9 ثانیه طی می‌کند و این یک حرکت فوق‌العاده جذاب می‌باشد

منبع: پدال

1696

حجم ویدیو: 8.78M | مدت زمان ویدیو: 00:04:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها