هوآوی میت 20 پرو مشکی را ببینید

امروز شاید بهترین تصویر از هوآوی میت 20 پرو مشکی لو رفته که بد نیست آن را ببینید، همراه باشید.

هوآوی میت 20 پرو مشکی را ببینید

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، بریدگی نمایشگر هوآوی میت 20 پرو عریض است و این احتمالا به دلیل حضور سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشد اما سوال اینجاست که اگر آن خوب کار می کند، چرا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را هم به عنوان یک انتخاب دیگر برای میت 20 پرو در نظر گرفته اند؟ به هر حال هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید صبر کرد و دید هوآوی این موضوع را چطور توضیح می دهد.

نمایشگر دولبه خمیده دیگر برای هوآوی میت 20 پرو تقریبا قطعی است و هوآوی بالاخره این فناوری روی نسخه اصلی پرچمدار خود ارایه می کند. پیش از این نیز شاهد نمایشگر دو لبه خمیده روی محصولات هوآوی بوده ایم اما نه به عنوان انتخاب اصلی و در مقیاس فروش بالا. حاشیه لبه پایین نیز موضوعی است که همچنان قرار است در محصولات اندرویدی (لزوما ارتباطی به سیستم عامل ندارد، منظور دستگاه هایی به جز آیفون!) دیده شود و اپل با ارایه طراحی آیفون X که حاشیه پایین ندارد بسیار به خود خواهد بالید!

طراحی قاب پشتی در رنگ مشکی، یک مشکی عمیق است که این تصمیم را دوست دارم. قاب دوربین کمی برجسته و مربعی است که آن را هم دوست دارم و به صورت کلی می توان گفت شاهد یک طراحی بسیار خوب برای هوآوی میت 20 پرو هستیم.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها