مدل خودران و مفهومی رنو EZ-Ultimo رونمایی شد

به دنبال معرفی خودروی مفهومی رنو EZ-Pro در ماه گذشته، خودروساز فرانسوی از مدل خودران و برقی EZ-Ultimo به عنوان لیموزین آینده در نمایشگاه پاریس رونمایی کرد.

مدل خودران و مفهومی رنو EZ-Ultimo رونمایی شد

این خودروی برقی، دارای طراحی خلاقانه برای استفاده در ناوگان خودران حمل‌ونقل بود. حالا خودروساز فرانسوی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ از خودروی خودران رنو EZ-Ultimo رونمایی کرد که به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس برای آینده، پیش‌بینی شده است.

لورنس ون دن آکر، معاون ارشد بخشی طراحی رنو این‌طور توضیح می‌دهد:

به دلیل تغییر سلیقه مصرف‌کنندگان و استقبال فزاینده مردم از خدمات اشتراک سواری، انقلاب جدیدی در زمینه حمل‌ونقل ایجاد شده است. با توجه به این موضوع، خودروی خودران، برقی و مفهومی رنو EZ-Ultimo سواری لوکس و منحصربفردی در زمینه روباتیک ارائه می‌دهد که می‌تواند بسته به سلیقه شرکت ارائه‌دهنده خدمات اشتراک سواری، تغییر کند.

اگر بخواهیم رنو EZ-Ultimo را معرفی کنیم، به سادگی می‌توان آن را یک خودروی برقی، خودران و متصل دانست که برای انتقال افراد بین مسیرهای مختلف در فضایی لوکس طراحی شده است. از خودروی برقی رنو EZ-Ultimo می‌توان برای سفرهای تک‌مسیره، چندساعته یا یک روزه، سفرهای خصوصی شهری، تجاری و گردشگری استفاده کرد. قابلیت انطباق‌پذیری با نیازهای مشتریان، از مهم‌ترین شاخصه‌های این خودروی مفهومی به شمار می‌رود.

خودروی خودران رنو EZ-Ultimo، تجربه‌ای منحصربفرد برای طراحان رنو ایجاد کرده که نتیجه آن محصولی آینده‌محور و لوکس است. برای تضمین دسترسی آسان به فضای کابین، این خودروی مفهومی به صندلی‌های بازشونده و چرخان اتوماتیک مجهز می‌شود. رنو در فضای داخلی خودروی برقی EZ-Ultimo از مواد درجه یک مانند چوب، سنگ مرمر و چرم بهره می‌برد که تجربه سفری آرام و لذت‌بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

سفر با خودروی خودران، نیاز به بهترین تجربه ممکن از اتصال در داخل کابین دارد و رنو خوشحال است که سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید خود را معرفی کند. این سیستم تجربه‌ای واقع‌گرایانه و لذت‌بخش برای سرنشیان خودروی برقی رنو EZ-Ultimo ارائه می‌دهد که در آن محتوای شخصی و فایل‌های چندرسانه‌ای با بالاترین کیفیت پخش خواهند شد.

خودروی خودران رنو EZ-Ultimo از معماری الکتریکی مشترک با خودروهای مفهومی رنو EZ-Go و رنو EZ-Pro استفاده می‌کند؛ اما رنو در حال حاضر مایل نیست جزئیات بیش‌تری در مورد سیستم محرکه برقی آن ارائه دهد.

منبع: زومیت

1696

حجم ویدیو: 5.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها