مقایسه قیمت مکالمه و اینترنت اپراتور های تلفن همراه

از اول مهر ماه همه اپراتورهای موبایل کشور تعرفه جدیدی را روی نرخ مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود اعمال می‌کنند که جزئیات آن را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.

مقایسه قیمت مکالمه و اینترنت اپراتور های تلفن همراه

پس از اینکه همراه اول در روزهای گذشته اعلام کرد تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود را از اول مهر تغییر می‌دهد، اپراتور دوم نیز در سکوت خبری افزایش تعرفه را روی نرخ مکالمه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود اعمال کرده است. اما در این بین خوشبختانه هنوز تغییری در تعرفه مکالمه اپراتور سوم یعنی رایتل دیده نمی‌شود. هرچند که تضمینی نیست این اپراتور نیز در روزهای آینده افزایش قیمتی را روی تعرفه خود اعمال نکند.

در حال حاضر می‌توانید نرخ قدیم و نرخ جدید مکالمه هر سه اپراتور را در جدول زیر مشاهده کنید:

در صورتی که سر و کار شما با اینترنت اپراتورها و یا گوشی موبایل باشد، قطعا تغییرات تعرفه بسته‌ های اینترنتی را مشاهده کرده اید، تغییراتی که تمامی مشترکین اپراتورها را ناراضی نموده و دیگر خبری از بازار رقابتی نمی باشد، زیرا در تمامی اپراتورها، با گران شدن بسته‌ های اینترنت مواجه هستیم. همراه اول بسیاری از بسته‌ های رایگان شبانه خود را حذف نموده و همچنین قیمت بسته‌ های پرمصرف ماهانه را نیز افزایش داده است و از طرفی دیگر اپراتور ایرانسل نیز قیمت همه ی بسته‌ های خود را بالا برده است و بسته‌ های پرمصرف طولانی مدت خود را نیز افزایش قیمت داده است.

بسته های اینترنتی

همچنین قیمت بسته های سیمکارت های دائمی و اعتباری ایرانسل نیز برابر شده است و در قسمت سه‌ ماهه، تمامی حجم‌ ها کاهش و قیمت‌ ها افزایش پیدا کرده است. نکته جالب توجه اینجاست که جبران نمودن این افزایش قیمت با گذاشتن حجم‌ هایی در ساعات شبانه ۲ تا ۷ بامداد صورت گرفته که عملا استفاده ی زیادی برای مشترکین ندارد. البته لازم به ذکر است که بعضی بسته‌ ها در همراه اول همانند بسته های اینترنت شبانه حتی ارزان تر نیز شده‌ اند و روابط عمومی همراه اول نیز در طی بیانیه خود به این موضوع تاکید نموده است.

بسته های اینترنتی

اپراتور رایتل نیز با افزایش قیمت تقریبی روبرو شده است ولی بر اساس گفته ی کاربران، قیمت‌ های کنونی رایتل در برابر دو اپراتور دیگر قدرت انتخاب بالاتری برای مخاطبین خود در نظر می‌ گیرد.

بسته های اینترنتی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها