به زودی از تلویزیون هوشمند شرکت وان پلاس رونمایی می شود

خبری به تازگی از سوی شرکت وان پلاس منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت روی پروژه تلویزیون هوشمند کار می کند.

به زودی از تلویزیون هوشمند شرکت وان پلاس رونمایی می شود

تلویزیون هوشمند شرکت وان پلاس
شاید همه منتظر رونمایی گوشی OnePlus 6T از سوی این شرکت باشند ولی به نظر می رسد که این شرکت خبرهای جذاب تری در آستین خود دارد. شرکت وان پلاس قرار است وارد پروژه تلویزیون هوشمند شود.

این کمپانی به صورت کلی در مورد این پروژه توضیحاتی ارائه نکرده است ولی مدیر این شرکت آقای پیت لاو در نوشته ای توضیحی در مورد این پروژه ارائه کرده است :

« ما می خواهیم در سیستم های خانگی هم گام های بلندی برداریم. برای این کار ما در تلاش هستیم که یک محصول پرچم دار ، با کیفیت و کاربردی را برای کاربران خود آماده کنیم تا بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند.

ما اسم این تلویزیون را وان پلاس گذاشته ایم! »

در یک مصاحبه آقای لاو اعلام کرده که می خواهند اولین تلویزیون خود را در سال 2019 به بازار عرضه کنند و برای تکمیل این پروژه نیاز به زمان دارند. ایشان اشاره کرده است : « این محصول شاید بی نظیر و حرفه ای نباشد اما اولین محصول ما در این رشته خواهد بود.» این تلویزیون قرار است رابط کاربری جالب تری با گوشی های هوشمند داشته باشد.

همکاری با شرکت های بزرگ
بعضی از ایده ها نشان می دهد همکاری این شرکت امکان دارد با شرکت هایی مانند آمازون و گوگل همراه باشد ولی هنوز این اطلاعات دقیق نیست. در خبرهای اعلام شده که قرار است دوربین هایی هم روی این تلویزیون ها نصب شود تا تماس های تصویری نیز به وسیله آن امکان پذیر باشد اما آقای لاو گفته است که شرکت وان پلاس هنوز تصمیماتی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

این شرکت هنوز اعلام نکرده است که این تلویزیون روی پلتفرم اندروید TV استفاده شود یا خیر اما این کمپانی احتمالا با شرکت های زیادی در این مورد همکاری خواهد داشت.

آیا این شرکت در صنعت سیستم های خانگی هم موفق می شود؟
واقعا جالب توجه است که شرکت وان پلاس پس از تجربه حرفه ای خود در زمینه گوشی های هوشمند به بخش تولید تلویزیون هم ورود کند. این کمپانی زمانی که وارد پروژه تلفن های هوشمند شد تلاش کرد با کیفیت و کارایی مناسب به جنگ شرکت های بزرگ برود و گوی رقابت را با قیمت های مناسب به چنگ آورد. حال باید دید که این اتفاق در صنعت سیستم های خانگی هم اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها